Bij deze wil ik namens iemand die hier niet lid is vragen of iemand wijs kan worden uit de uitslagen die ik hier onder ga plaatsen.
Het kan zijn dat er her en der een foutje in zit qua namen of afkortingen of iets die kant op, ik heb het overgenomen en zoveel mogelijk helder op een rijtje gezet.
Verder heb ik er ook geen verstand van dus bij deze vraag ik jullie hulp namens M.

M en testen Lyme op rijtje en alles wat erbij hoort.
Lyme i.v.m. IgG uitslag is positief, maar wat zeggen deze testen nog meer over de kans op Lyme positief?
De levend bloed analyse gaf aan chronische Lyme maar op dat moment in maart 2013 niet actief, wel ingekapseld in cellen en veel kapotte immuumsysteem cellen volgens J.
Uitslagen lyme test, de laatste reguliere test uitslag van de week.
- 2011 IGM NEGATIEF EN IGG NEGATIEF een jaar na drie tekenbeten.
- 2009 trombocyten meetwaarde 206, leukocyn 8.1, neutrofielen 4.9, lymfocyten 2.5
- 2009 IGA 2.74
- 2011 verlaagd in waarde; 174, 6.5, 3.2 en 2.1 met IGA en IgG negatief
Een aantal waardes van een onderzoek van 2013:
- 2013 vitamine B1 waarde 198
- 2013 vitamine B6 waarde 8
- 2013 vitamine B12 261, twee maanden later was deze 165
- 2013 vitamine D waarde 93, drie maanden later had deze een waarde van 45.
Haar cortisol is in de ochtend een maal geprikt, deze waarde was 547, ook parasieten zijn in dezelfde maand getest en gevonden,
In januari 2014 is er getest bij H;
- Cytomegalo Virus CMV IGM : EIA NEG. IGgG: EIA POSITIEF.
- Epstein Barr Virus Paul Bunnell negatief
- EVB VCA IgM: EIA negatief
- EVB VCA IgG: EIA positief
- EVB NA IgG: EIA Positief
- Toxoplasma antistoffen
- B. Burgdorferi IgM: EIA negatief
- B. Burdorfferi IgG: EIA negatief en bij screening geen aanwijzingen gevonden voor Lyme Borreliose.
Indien symptomen korter dan 6-8 weken duren serologie herhalen na 3-4 weken, ze heeft er verder geen uitleg over gekregen.
Antistoffen tegen overige bacterien:
- H. Pylori IgG: EIA <25 Serologisch geen aanwijzingen met infectie H. Pylori.
- TSH getest 1.5 maar geen T3 en T4.
- Vitaminen B12 waarde 165
- Foliumzuur waarde 24.
- Kalium waarde 3.5
- Vitamine B1 zelfs nog hoger dan paar maanden terug: nu 210
- B6 lager dan paar maanden met 61.
De IgG positief is dus is het nu Chronisch Lyme of niet? En zo nog meer uitslagen die Chronisch Lyme niet uitsluiten.
Er is in 2013 nog meer getest:
- Immunololobine A 2.60 g/l (OG 0.70 en BG 4.0)
- Antissue transglut as. (anti TTG IgA) <1 kU/l (OG 7)
- Endomys.as Zie opmerking en dat is Anti-endomysium niet bepaald, zie uitlag anti tTG. serum ingevroren. SW.
- Immunololobine E totaal (IgE tot) 83 kU/I (OG 100)
- as. mengsel voedsel fx5 negatief
Wie kan helpen? Alvast bedankt!

Persoon loopt nu bij een neuroloog, volgens de artsen is alles goed behalve hersenbeschadiging, vaatschade in de hersenen en witte plekken aan de rechterkant van de hersenen.
De meeste neurologische klachten zitten links, er zijn drie scans gemaakt en verdere info hier over is er nog niet.
Mod: ik heb zoveel mogelijk rekening gehouden met witregels, maar ik ben bang voor verwarring als ik spaties tussen de waardes van een onderzoek zet.