symbiose zal vast wel voorkomen
Een quote uit bovenstaande stukje:
Russian research and that by Brorson and Brorson (2004) on spirochetal life histories lead us to think that both the presentation and the course of syphilis, Lyme disease and other spirochetoses are altered by penicillin, other antibiotics and possibly by “anti-retroviral” or
“protease inhibitor” drugs.
“Far from eradicating syphilis, antibiotics are driving the disease underground and increasing the difficulty of detection.
[.....]
Ik denk dat er in 2009, toen dat stukje is geschreven, er nog niet veel LTT testen werden gedaan, het zegt alleen iets over de antistoffen test.
De LTT is dacht ik ergens omstreeks 2013 meer in zwang gekomen bij Borrelia burgdorferi
Ook weet ik niet of er een LtT voor t pallidum kon worden afgenomen vóór 2009 en ook weet ik niet of dat nu kan.
Voor borrelia kan het iig wel, en hoeven we niet alleen nog maar de B cel antistoffen testen te laten doen, want zoals ik het begrijp heeft Lynn Margulis het over die testen, en ja, met zo'n test is alles wel moeilijk te detecteren.
Verder is het ook bekend dat Borrelia vrij direct in de hersenen gaat zitten, ook al gebruik je geen antibioticum.
En niet alleen in de hersenen maar ook in de huid, de teek bijt zich vast in de huid en via de bloedvaten van de huid komt ie binnen, boort zich overal doorheen, met of zonder antibioticum.
T. Palidum krijg je via je geslachtsorganen, de weg naar de hersenen is dan langer, denk ik.
Mijn lba, bv toonde vrijwel geen borrelia in het bloed zelf, maar eigenlijk zaten ze bijna allemaal in de rode bloedcellen, daar kwamen ze massaal uit na het afsterven van de cel, ondanks het feit dat ik in 2009 14 dgn. amoxicilline heb gehad en eind 2012 nogmaals 10 dgn. doxy, en die antibioticum was allang het lichaam uit gezien ik pas in 2016 een lba heb laten doen.
De stelling die hier wordt gegeven door Lynn Margulis, is voor mij niet van toepassing.
Verder is het ook bekend dat men vroeger nogal eens dacht dat syfilis met korte ab te genezen was, daar kwam men pas later op terug.
Er bleek langdurige behandeling met antibioticum nodig te zijn.
Ik vind het een niet representatief stukje voor ons.
PS
Ik zie trouwens net dat er ook een LTT voor syfilis bestaat, maar of die gebruikt wordt?
http://sti.bmj.com/content/sextrans/52/4/224.full.pdfMaar of de LTT ook spirocheten in de hersenen kan meten vraag ik me wel af.
Staat ook in de studie dat antistoffen v.h. bloed bij syfillis als die in de hersenen zijn aangekomen niet meer te meten zijn