Erge zenuwpijnen

Lyme

Erge zenuwpijnen

Berichtdoor Lyme » Di 18 Jul 2017, 01:45

Hallo ik las dat een van jullie ook van die erge zenuwpijnen heeft gehad en bij de bca is behandeld ik word daar binnen kort ook begandeld en wou graag weten wat jij daar hebt gekregen welke combi antibiotica heel graag antwoord wand tot nu toe heeft nog niks geholpen bij mij kwa antibiotica mvg

hope

Re: Erge zenuwpijnen

Berichtdoor hope » Di 18 Jul 2017, 04:51

Ik volg, heb ook erge zenuwpijnen gehad.
Soms nog.

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Di 18 Jul 2017, 08:47

Beste "Lyme",
Welkom op het lymeforum.
Ik heb voor je bericht een nieuw onderwerp aangemaakt, dit draagt bij aan het goed tot zijn recht kunnen komen van jouw vraag. En in het onderwerp waar je bericht stond kan op deze manier het openingsbericht van degene die het onderwerp daar gestart is centraal blijven staan en het onderwerp on-topic blijven.
Desgewenst kan je de titel nog wijzigen, met de button "wijzig" rechtsboven in het bericht.

Leia, moderator

Lyme

Berichtdoor Lyme » Di 18 Jul 2017, 23:28

Heb jij ook zo erg gehad dat je er wel gek van kan worden zeg maar zulke aan vallen en overall in je hele lichaam of aleeen plaatselijk het zijn steken brandende peuken voelt niet in spieren maar echt in de gevoeld zenuwen je schrijft heb ik gehad wat heb je gedaan om er af te komen wand bij mij word heg aleeen maar erge. Namelijk

hope

Berichtdoor hope » Wo 19 Jul 2017, 02:52

Hallo Lyme,
Zenuwpijnen...
Misschien eens gaan kijken bij " het verhaal van hope".
Ik heb nog steeds zenuwpijnen, maar vroeger had ik ze dagelijks.
Nu momenteel enkele keren per maand.
Maar ik ben momenteel 11 maanden in ziekteverlof. Dat scheelt natuurlijk.
Ik heb nu ook een vriend die me heel veel helpt.
Dat scheelt ook weer...
Ik neem al 2,5 jaar ab.
Eerst een week of 12 via infusen, daarna een combi van 2 soorten ab.
Sinds een tijd neem ik 10 dagen per maand ab en dan stop ik weer 20 dagen.

Ik heb deze pijn vaak in mijn rechterbeen en regelmatig in mijn rug, schouders e.d.
Heb je al goede pijnstilling gekregen?
De eerste trap is bijv. Dafalgan 500 mg, dan Dafalgan 1 gram...
Voor mij zijn dat snoepjes, d.w.z. Dat ze niet helpen, niet dat ik er meer dan 4 per dag neem...
De tweede trap is bijv. Ibubrofen, meloxicam e.d.
Weer snoepjes...
Dan heb je zaldiar, tramadol 100, tramadol 200 ...
Heb jij al een voorschrift voor deze pijnstillers?
Die helpen vast wel.
Ik zit intussen aan oxycontin. Soms helpt 5 mg, soms heb ik 10 of 15 nodig.
Maar de laatste maand ging het dus beter.

Verder helpen plaatselijke spuiten ook. Maar je mag er geloof ik maar 3 per jaar.
Maar na 1 in mijn voet, ging dat veel beter.
In mijn schouder/ nek heb ik er al 3 gehad.
En dat hielp.

Dus duim mee! Ik duim voor jou!

Roxy

Berichtdoor Roxy » Do 20 Jul 2017, 16:44

Hallo Lyme,
Lyme schreef:Hallo ik las dat een van jullie ook van die erge zenuwpijnen heeft gehad en bij de bca is behandeld ik word daar binnen kort ook begandeld en wou graag weten wat jij daar hebt gekregen welke combi antibiotica heel graag antwoord wand tot nu toe heeft nog niks geholpen bij mij kwa antibiotica mvg
Ik heb jaren lang erge neuropatische-/zenuwpijnen gehad. Dat is met recht een periode van ondraaglijk pijn lijden geweest.
Ik heb geen antibiotica behandeling gevolgd maar gekozen voor natuurlijke-/complementaire behandelingen. Een reguliere antibiotica behandeling oraal of infuus was niet mogelijk. BCA adviseerde mij om een natuurlijke behandeling http://www.bca-clinic.de/services/treatment/ te gaan doen in Nederland. Dankzij de behandelingen met ondersteuning van APS therapie en detox-/ontgiftings-behandelingen is dat goed verbeterd.

Ik kan énkel voor mijzelf spreken. Behandelingen welke keuze er ook wordt gemaakt, reguliere antibiotica behandelingen (oraal, of infuus) en of natuurlijke-/behandelingen, kunnen bij de ene persoon aanslaan en bij de andere persoon niet. Dat blijft een gegeven en hangt van veel verschillende factoren af.
Veel sterkte gewenst bij de behandeling bij BCA en ik hoop van harte dat je verbetering zult gaan krijgen.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Do 20 Jul 2017, 17:36

Volgens een schema dat ik nog niet zo lang geleden had gekregen toen ik bij een bekende "natuurlijke shop" artemisia annua had besteld, stond erbij dat de BCA kliniek dit adviseert voor langdurig gebruik, (langer dan een jaar) bij lymepatiënten.

Heel fijn hoor, al die onderzoeken over artemisia enz, maar het is gewoon slecht voor lymepatiënten, tenzij je net besmet bent, het zorgt er n.l. voor dat de th1 stand van je immuunsysteem naar de th2 stand gaat.

Ik begrijp niet dat iemand zoiets kan adviseren bij chronische lyme.

Verder kan ik ook nergens officieel terug vinden dat de BCA kliniek dit adviseert.

Roxy, misschien is het beter dat je eens het boek van Buhner gaat lezen, daar staat veel goede informatie in over chronische lymepatiënten en de behandeling met kruiden.

Het is gewoon gevaarlijk hoe gemakkelijk het hier wordt gezegd.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Do 20 Jul 2017, 19:46

Hallo Lyme,
Lyme schreef:Hallo ik las dat een van jullie ook van die erge zenuwpijnen heeft gehad en bij de bca is behandeld ik word daar binnen kort ook begandeld en wou graag weten wat jij daar hebt gekregen welke combi antibiotica heel graag antwoord wand tot nu toe heeft nog niks geholpen bij mij kwa antibiotica mvg
Ben ik nog benieuwd naar; van welk lid van het forum heb je de ervaringen gelezen die zenuwpijnen heeft gehad en bij BCA is behandeld?
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”