Lieve Fee, ik schrik zeker van het feit dat je de eerste keer bent begonnen met een heel flesje Burbur te nemen en dat een aantal maanden hebt genomen. Burbur moet worden opgebouwd met druppel(s) per keer over een bepaalde of een langere periode.Fee schreef:Ja vraag maar raak hoor.Ik ben niet meer bij een dokter onder behandeling en ben die burbur onder eigen initatief gestart. Je zult me wel gestoord vinden maar de eerste keer ben ik begonnen met een heel flesje. En dat hielp meteen!! Ik was zooo ziek dat ik zware medicijnen gebruikte zoals antidepressiva en ik denk wel 15 oxazepam per dag. Niet normaal,ik weet het.
Hoe dan ook,na die burbur verbeterden al mijn klachten. Na een paar maanden een flesje zat ik nog maar op 4 oxazepam per dag!! En toen heb ik dus pasgeleden teveel genomen en nu zit ik -hoera- weer af en toe aan de 10 oxazepam per dag en soms 5.
Ik ben dus bij een alternatief arts geweest die ervoor heeft gezorgd dat ik me zo ontzettend kut voel. Dat was in 2011. Van de een op de andere dag zat ik op weet ik hoeveel oxazepam per dag nadat ik 9 maanden antibiotica had gebruikt. Doxy was dat en metronidazol en ook andere dingen zoals cat's claw.
Natuurlijke medicatie mag je niet/nooit onderschatten. Dat geldt voor Burber en ook voor Cat's Claw (Samento).
Natuurlijke middelen kunnen net als reguliere medicatie bijwerkingen geven en of een behoorlijke reactie geven. Als het lichaam erg ziek en verzwakt is moet daar goed rekening mee worden gehouden.
Bij een ernstig ziek en verzwakt lichaam kan het gebruik van een veel te hoge dosering je heel erg ziek maken.
De kuur moet altijd met een lage dosis worden gestart. Hoe ernstiger de symptomen/klachten hoe lager de startdosering. Dit is om te voorkomen dat er in één keer erg veel afvalstoffen vrijkomen waarvan je erg ziek kunt worden.
Een vergelijk met mijn situatie: de doseringen van natuurlijke medicatie/middelen moeten vaak worden worden gehalveerd of nog meer naar beneden worden aangepast.
Van het gebruik van Oxazepam en zware medicijnen als antidepressiva daar schrik ik ook wel van. Deze middelen kunnen ernstige bijwerkingen en klachten geven waarvan je erg ziek en beroerd (ook psychische klachten) kunt worden. In de bijsluiters, Oxazepam https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h55582.pdf kun je er meer informatie over lezen.
Als je veel verschillende reguliere- en natuurlijke medicatie en hoge doseringen samen hebt genomen en of nog neemt kan dat, als het lichaam erg ziek en verzwakt is geworden door de ziekte van Lyme, reacties en klachten geven waardoor je nog zieker(doodziek) kunt raken.