Stichting Tekenbeet Ziekten
http://www.tekenbeetziekten.nl/historie/
De speculaties met betrekking tot Plum eiland en het ontstaan van Lyme kan voor goed de koelkast in.
Henriëtte
Historie Borrelia bacterie
- VerlorengezondheidM
Re: Historie Borrelia bacterie
Lyme expert, dokter Burrascano (ILADS)
Hoor ik het nou goed dat dr. Burrascano die Elisa Lymetest overslaat en gelijk de WB doet?
P.s.: let goed op wat dr. Burrascano over die verbeterde C6 Elisa Lymetest zegt.
Bron: https://m.youtube.com/watch?v=tMWCvJWVFDs
Lyme Disease History and Evolution of Tick borne Disease HD
Hoor ik het nou goed dat dr. Burrascano die Elisa Lymetest overslaat en gelijk de WB doet?
P.s.: let goed op wat dr. Burrascano over die verbeterde C6 Elisa Lymetest zegt.
Bron: https://m.youtube.com/watch?v=tMWCvJWVFDs
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
- VerlorengezondheidM
The Creation Of Lyme Disease On Plum Island: The Logic Of Claims
Bron: Publichealthalert lees meer
Lees ik het nou goed dat volgens dit artikel 85% van de Lyme patiënten vooral lijdt aan een dominante co-infectie, correct me if I am wrong?
Testen de Lyme experise centra in Nederland nog steeds niet op co-infecties; ik ben geen arts maar als 85% daar last van heeft lijkt mij dat toch wel raadzaam om eens te gaan doen.

BCA Augsburg vindt bij meer dan 90% van de door hun geteste Lyme patiënten 3 of meer co-infecties; denken jullie dat het toeval is dat die percentages van 85% en ik meen 93% zo dicht bij elkaar liggen?
Of zie ik soms dingen die er niet zijn?
Haha maximaal 4 weken antibiotica met al die co-infecties volgens die CBO-richtlijnen.
Als de heren / dames artsen zelf Lyme en co's krijgen willen zij dan ook (graag?) volgens die CBO richtlijnen behandeld worden?
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet gij dat ook een ander niet'
Oh ja rust bewaren onder de bevolking dat was ik helemaal vergeten

Lyme Test Negative?
- VerlorengezondheidM
@Henriette en anderen,
Uit notabene 1990:
Lees ik dat nou goed:
Bron: Annualreviews lees meer
Uit notabene 1990:
Lyme Disease: A Multifocal Worldwide Epidemic
Lees ik dat nou goed:
In retrospect, however, the story of B. burgdorferi infection began in Europe, more than a century ago.
Bron: Annualreviews lees meer
Lyme Test Negative?
In retrospect, however, the story of B. burgdorferi infection began in Europe, more than a century ago.
Begin 1900 beschreef Afzellii huidverschijnselen, zonder daarbij de ziekteverwekker te kennen. De ijsmummie Otzi droeg ook Borrelia bij zich. In welke mate deze pathogeen was, is onbekend. Vroeger was het dieet gezonder, minder milieu-invloeden, zware metalen, luchtverontreiniging etc.
- VerlorengezondheidM
Eus schreef:In retrospect, however, the story of B. burgdorferi infection began in Europe, more than a century ago.
Begin 1900 beschreef Afzellii huidverschijnselen, zonder daarbij de ziekteverwekker te kennen. De ijsmummie Otzi droeg ook Borrelia bij zich. In welke mate deze pathogeen was, is onbekend. Vroeger was het dieet gezonder, minder milieu-invloeden, zware metalen, luchtverontreiniging etc.
Inderdaad Eus dat is ook mijn logische visie.
Ik zeg weleens wij betalen een prijs voor het ongecontroleerd binnendringen van de natuur, het habitat van de teken en andere dieren, deze moeten toch ergens blijven om te overleven denk ik dan.
Is het niet zo dat bacteriën, virussen en schimmels zich aan temperatuur-wisselingen (klimaatsverandering) aanpassen en zodoende wellicht virulenter worden, is dat weleens onderzocht deze optie?
Bron: http://naturedocumentaries.org/3063/fir ... -bbc-2010/
Lyme Test Negative?
- VerlorengezondheidM
Henriëtte schreef:Stichting Tekenbeet Ziekten
http://www.tekenbeetziekten.nl/historie/
De speculaties met betrekking tot Plum eiland en het ontstaan van Lyme kan voor goed de koelkast in.
Henriëtte
Als Lyme in Plum Island is ontstaan waarom kent China dan voor zover ik weet procentueel gezien veruit het hoogste aantal Lyme besmettingen, notabene vastgesteld door het Chinese RIVM.
Als die 6% is vastgesteld met een 50% vals negatieve Elisa test kun je dat naar mijn mening nog eens X2 doen.
Dan zou die besmettingsgraad rondom Plum Island en Lyme Connecticut toch hoger moeten zijn als in China.

Ik denk dat omwonenden in die regio van Plum Island veel alerter en (zelf)bewuster zijn dan elders in de USA / wereld omdat ze weten dat ze in theorie een verhoogd risico lopen op zoonoses als veiligheidsmaatregelen in het testcentrum op enig moment (weten te) falen.
Niemand ook de overheid niet heeft baat bij deze ziekte en als biowapen werkt het wel erg traag, daar zijn betere directere methoden voor.
Bron: Lymestats lees meer
Lyme Test Negative?
Volgens mij lees je niet goed VGM.
Henriëtte
Volgens mij lees je niet goed VGM.
Henriëtte
Ik zoek nog steeds naar de delingstijd van de Borrelia-bacterie, iemand die ooit gevonden?
Ik lees wel dat deze eenmaal per 28 dagen zich deelt maar nooit met bron en het bewijs hiervoor heb ik nooit gezien.
Ik lees wel dat deze eenmaal per 28 dagen zich deelt maar nooit met bron en het bewijs hiervoor heb ik nooit gezien.
Terug naar “Artikelen en Linkjes”