Beste allemaal,
Ik heb bindweefselproblemen en er zijn sterke vermoedens van eds type 3 of de nieuwe benaming heds.
Volgens mijn revalidatie- arts is dit aangeboren, maar zou de lyme het wel erger gemaakt hebben.
Ik heb nog steeds geen diagnose eds...
Sta op de wachtlijst in Gent voor hertesting, daar het betreffende gen nog steeds niet gevonden is.
Wachtlijst in het beste geval 10 maanden.
Groetjes,
Hope
N.B.: Ook nog geen enkele eds diagnose in mijn familie...
Schade aan collageen, ligamenten en pezen
Re: Schade aan collageen, ligamenten en pezen
Dank je, henriette en co.
Mijn collageen begint zowat overal kapot te gaan. Voet, knie, schouders, heup, bekken en vooral si- gewricht.
Mijn collageen begint zowat overal kapot te gaan. Voet, knie, schouders, heup, bekken en vooral si- gewricht.
- VerlorengezondheidM
Re: Schade aan collageen, ligamenten en pezen
Glycosaminoglycan binding by Borrelia burgdorferi adhesin BBK32 specifically and uniquely promotes joint colonization
Bron: NCBI lees meer
Glycosaminoglycaan: Wikipedia
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.