pijn in keel,

berke

pijn in keel,

Berichtdoor berke » Ma 27 Nov 2017, 19:47

Beste mensen ik ben nieuw op dit forum,, ik ben brorelia positief getest in ausburg en een positieve pcr voor Bartonella een een positieve gigasuicuincing in de universiteit LUIK BE.

Eerst en vooral wil ik vragen aan de mensen wat die qigasiquincing wil zeggen, zijn er die dat weten?
De volgende vraag is ik regageeer heel slecht op slaapmedicatie,Veel last van insomania en als ik gegeten heb heb ik preicies het gevoel alsof ik geen energie meer van eten meer maak. Is dit typisch voor lyme? Dysbiose??

Ik heb al een jaar of tien een globus gevoel in mijn keel. De KNO arts ziet niets.

Ooit is er me opgemerkt dat er onder miin strottenhoofd het flink rood zag. (gastroentroloog)
dus de lichtpijp , voor de spitsing maag/ longen. Nu heden een jaar is dat globusgevoel pijn geworden.

Kan een luchtpijp ontsteking chronisch worden door borrelia en co infecties?? Mijn microbioom geeft ook een overgroei van streptocoksoorten aan. (in de darmen) Op antibiotica reageer ik niet voor de lyme infectie mijn imuunsysteem is slecht.
huidig word ik behandeld met gammaglobulines (zeeer duur) vooral de subklasse Igg 1 en Igg 3 zijn sterk ondermaats.
het product noemt gammanorm van octopharma. ik ben er een 3 maanden bezig, maar nog niet echt beter.
Graag jullie mening wat jullier er van denken, en bedankt al op voorhand.
Als ik het niet goed heb gedaan, vergeef me dan, dit is de eerste keer dat ik iets op een forum plaats ;o)

Leia
Moderator

Re: pijn in keel,

Berichtdoor Leia » Ma 27 Nov 2017, 19:55

Welkom op het Lymeforum Berke!
Ik heb je onderwerp verplaatst naar Algemeen Lyme-Borreliose.
Geen probleem hoor. ;)

Leia, moderator

hope

Re: pijn in keel,

Berichtdoor hope » Vr 23 Feb 2018, 12:58

Ik neem ook gammanorm.
Ik volg...

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”