Lyme vreet ook aan jouw portemonnaie
-
Lyme vreet ook aan jouw portemonnaie
Lyme kost bergen geld. De reguliere zorg, de alternatieve die de meesten van ons toch proberen, de uitkering waarvan we leven , zo er al één is.
-
Re: lyme vreet ook aan jouw portemonnaie
Paper, als het qua afstand te doen is ben je welkom voor mopa en APS therapie.. Geldzorgen kan ik niet oplossen, ik kan wel een behandeling aanbieden zodat je mee kunt profiteren van mijn mopa-mazzel. 

Wel maken dat je het apparaat niet te hard zet dat ze na een behandeling nog op haar benen kan staan of je mag ze in de paardestal leggen tot ze terug kan autorijden 
Hebben de (nationaal) sossen al terugbetaald ondertussen ?

Hebben de (nationaal) sossen al terugbetaald ondertussen ?
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
-
Hihi ik weet wel hoe sterk hij is hoor.
Alles kan ik instellen, dus no worries, ik woon in de omgeving van Amsterdam dus ik hoor wel of je wat wil.
Alle opties staan open qua behandelen.. Wil je alleen detox dingen of alleen bijnieren boosten o.i.d. kan.. Borrelia killen kan ook..
Maakt mij niet zoveel uit in elk geval.
Optie geld ook voor jou Troptard maar volgens mij woon jij echt een mega eind weg.

Alles kan ik instellen, dus no worries, ik woon in de omgeving van Amsterdam dus ik hoor wel of je wat wil.
Alle opties staan open qua behandelen.. Wil je alleen detox dingen of alleen bijnieren boosten o.i.d. kan.. Borrelia killen kan ook..
Maakt mij niet zoveel uit in elk geval.
Optie geld ook voor jou Troptard maar volgens mij woon jij echt een mega eind weg.
Is vriendelijk van je anoniem maar woon idd behoorlijk ver...heb vrienden in Haarlem en die doen er zowat een halve dag over om hier te raken
Denk dat de rit nog dodelijker zou zijn dan een behandeling met je mopa
Denk dat de rit nog dodelijker zou zijn dan een behandeling met je mopa

Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
-
Dat denk ik wel ja!
-
Oie Amsterdam is wel wat ver. Alhoewel de goede oude beneluxtrein rijdt weer. Met de fyra lukte het niet van Brussel naar Amsterdam te rijden. Tegen dat hij in Amterdam was, had hij al zijn onderdelen kwijt. 

http://www.nrcq.nl/2014/09/11/de-fyra-v ... ein-gekostpaperwhite schreef:Alhoewel de goede oude beneluxtrein rijdt weer. Met de fyra lukte het niet van Brussel naar Amsterdam te rijden. Tegen dat hij in Amterdam was, had hij al zijn onderdelen kwijt.

En er zijn vaak treinuitval en storingen bij het Nederlandse treinreizen bij; sneeuw, vriezen, herfst (bladeren), zomer bij hoge temperaturen (rails krom), koeien op het spoor, techniek valt uit deuren gaan niet meer dicht (sprinter), noem maar op. Je blijft lachen

~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~
-
Re: Lyme vreet ook aan jouw portemonnaie
Niet alleen in Nederland, ook in België en Duitsland regent het vertragingen. Wat ze al niet voor excuses verzinnen.
Weet je wat ze in België soms verzinnen bij vertraging ? Wegens druk treinverkeer heeft de trein vertraging. Vroeger verliep druk treinverkeer zonder vertraging. Of "wegens een wijziging van het dienstrooster" is er geen trein...
Vele mensen zijn blij met de oude beneluxtrein: lekker ouderwets zonder plaatsreservering, je kan je kortingskaart gebruiken, rijdt normaal elk uur...
Weet je wat ze in België soms verzinnen bij vertraging ? Wegens druk treinverkeer heeft de trein vertraging. Vroeger verliep druk treinverkeer zonder vertraging. Of "wegens een wijziging van het dienstrooster" is er geen trein...
Vele mensen zijn blij met de oude beneluxtrein: lekker ouderwets zonder plaatsreservering, je kan je kortingskaart gebruiken, rijdt normaal elk uur...

Re: Lyme vreet ook aan jouw portemonnaie
Beste leden
ik weet niet of ik dit hier kan vragen ,maar kon zo geen beter topic vinden.
Ik zelf heb niet de ziekte van lyme ,maar mijn moeder wel.
Nou ben ik eigenlijk op zoek naar sporsoren en of sites waar je iets kan vinden, voor mensen die hun medicatie niet meer kunnen betalen.
Eindelijk hoop ik iets te kunnen vinden waardoor het makkelijker zou worden om toch de mediactie te kunnen kopen, ondanks dat het niet vergoed wordt.
Iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?
alvast bedankt.
ik weet niet of ik dit hier kan vragen ,maar kon zo geen beter topic vinden.
Ik zelf heb niet de ziekte van lyme ,maar mijn moeder wel.
Nou ben ik eigenlijk op zoek naar sporsoren en of sites waar je iets kan vinden, voor mensen die hun medicatie niet meer kunnen betalen.
Eindelijk hoop ik iets te kunnen vinden waardoor het makkelijker zou worden om toch de mediactie te kunnen kopen, ondanks dat het niet vergoed wordt.
Iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?
alvast bedankt.