Waarschijnlijk is de vraag makkelijker te stellen dan te beantwoorden.... maar goed toch maar een poging

Ik ben enkele jaren geleden door een teek 'te pakken genomen'. Dit is in 2011 geweest. Ik ben toen gelijk naar de huisarts gegaan en heb een antibioticakuur gehad. Verder nooit klachten gehad nadien.
Al sluit ik helaas niet uit dat ik niet na die periode nogmaals een teek heb gehad. Ik ben leiding bij scouting en ik heb op zomerkampen genoeg teken verwijderd bij kinderen maar bij mijzelf heb ik er na 2011 nooit meer een teek gevonden.....
Ik heb mij verder ook nooit dusdanig ziek gevoeld dat ik mij moest ziekmelden bij school of werkgever.
Sinds kort heb ik echter een aantal vage klachten, die passen bij de symptomen van Lyme maar uiteraard kunnen die klachten ook nog bij 1001 andere zaken worden veroorzaakt.
Ik heb mij voor die klachten gemeld bij de huisarts. De huisarts heeft mij na een aantal lichamelijke testjes gevraagd het nog even 1 of 2 maanden aan te kijken. Al heb ik het vermoeden dat die wel heel even dacht aan de Ziekte van Lyme hij heeft in mijn dossier nagekeken wanneer ik mij heb gemeld vanwege een tekenbeet.
Mijn vraag... hoe herken je de Ziekte van Lyme? Ja, ik heb een aantal vage klachten die passen bij Lyme - zoals brandende ogen en slechter tegen licht kunnen maar ja... dat betekent volgens mij nog helemaal niets. Als ik internet lees dan krijg ik de indruk dat je echt een soort griepverschijnselen moet hebben samen met allerlei klachten. Maar dat heb ik niet. Dus hoe herken je het? En wat m.b.t. bloedonderzoek? Ik kan mijn huisarts natuurlijk vragen op Lyme te testen (voor zover die daar zelf al niet mee komt) maar als ik het internet zo lees dan zegt dat ook helemaal niets.... dus ja.... hoe herken je het?