...komt een teek bij de dokter...

VerlorengezondheidM

Re: ...komt een teek bij de dokter...

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 12 Okt 2018, 20:38

BertC schreef:@sproetje, ik heb de lymespot laten doen ...is soort van aangepaste western blot toch .....,?!.of ben ik in de war met iets anders...

Het kan zijn dat Borrelia door de behandeling is weggedoken.

Volgens mij is de Western Blot een andere test dan de Lymespot.

Op onderstaande B16+ IFT Lyme test reageren, zo lijkt het, zelfs de meest complexe chronische Lyme patiënten zoals bijvoorbeeld ik en ik meen dat @Josie ook goed op die Lyme test reageert onlangs lange gevolgde antibiotica behandelingen van beiden. :o

Bron: https://www.deutsches-chroniker-labor.d ... ktion.html

Bron: http://moezijniszooo.blogspot.com/2015/ ... n.html?m=1

Veel sterkte en wijsheid gewenst.

VGM
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

BertC

Berichtdoor BertC » Di 16 Okt 2018, 19:47

Ok, dank je..

Heb ook weer een voor mijzelf herkenbaar beeld van pijn na het nuttigen van suiker (koolhydraat)-rijk voedsel...
Ik weet dat Borrelia houdt en smult van koolhydraten... zou dan toch 1+1 weer 2 zijn...?

BertC

Berichtdoor BertC » Di 26 Feb 2019, 23:45

Hoi,
Het gaat niet zo goed met me. Weer terugkerende symptomen stress gerelateerd lijkt ook wel...
Armpijnen.

Zit in de clinch met de arbeidsongeschiktheids verzekering; ik ben 2x gekeurd en geen lichamelijke belemmering aantoonbaar.

Nu ben ik bezig om met inzet van een advocaat en second opinion af te dwingen bij een arts die als lymedeskundige bekend staat bij het Radboud in Nijmegen.

Als die op papier zet dat ik post-Lyme ondervind dan krijg ik mijn uitkering vd verZekering weer terug.. dus...

meid1988

Berichtdoor meid1988 » Wo 27 Feb 2019, 07:57

succes en sterkte

BertC

Berichtdoor BertC » Ma 17 Jun 2019, 23:01

17 juni 2019: op dinsdag 24 juni ga ik naar Radboud Nijmegen voor hopelijk ‘diagnose’ post-Lyme of anders klachten die zeer waarschijnlijk zijn gerelateerd aan Lyme inhebt verleden.
Mocht ik dat op papier kunnen krijgen dan wordt mijn uitkering in ere hersteld en krijg ik rust die ik nodig heb maar ook wel verdiend heb na al die toestanden.
Heb via advocaat kunnen afdwingen dat met terugwerkende kracht dit kan geschieden...
Let’s hope and pray ....

meid1988

Berichtdoor meid1988 » Di 18 Jun 2019, 07:48

ik hoop het voor je

bij mij geloofde ze in Nijmegen niet in Lyme, terwijl ik een positieve PCR-test had.
En een kring op je arm en allerlei gerelateerde klachten die bij Lyme horen, zegde ze van dat het niet persee bij Lyme hoeft te horen.

Henriëtte

Berichtdoor Henriëtte » Di 18 Jun 2019, 14:34

Sterkte en veel succes!

Henriëtte

BertC

Berichtdoor BertC » Wo 07 Aug 2019, 12:27

Hé allemaal,

inmiddels alweer 2 bezoekjes aan Radboud UMC verder.
Geen diagnose.
Geen lyme aantoonbaar, maar wat dan wel ?

Volgende stap is dat mijn advocaat richting verzekering publicaties van artikelen gaat aandragen waarin wordt uitgelegd cq bewezen dat "post-lyme" tot nu toe niet aantoonbaar is.
Ik heb er zelf een goed gevoel bij.
Verder let ik zelf op wat ik eet en doe. Ik doseer mezelf in beweging etc...
Heerlijk om wat zelfregie te hebben.

Nijmegen heeft me nu het volgende voorstel gedaan: we gaan op proef Plaquenil 2 maanden lang innemen en zien of de klachten gaan afnemen. Prima. dus proefondervindelijk kijken of het aanslaat en op basis daarvan uitspraak doen.

gr. Bert, de dierenkdokter..

meid1988

Berichtdoor meid1988 » Wo 07 Aug 2019, 12:49

succes

BertC

Berichtdoor BertC » Do 26 Sep 2019, 23:29

Bezoekje aan het Radboud na 2 maanden Plaquenil
Ben daarmee gestopt 4 dagen terug na bijna week kotsmisselijk zijn aantal uren na maaltijd waarbij ik de Plaquenil in nam. Is daar een relatie tussen ?

Ik voel me niet beter, eerder slechter, terug spierpijnen, gloeiende armen, gewrichten, heup etc. Erg misofonisch.

Plan: ga toch maar conditie opbouw traject in via de huisarts want die weet waar en hoe in de regio...

Ben ik nu blij ? Neeeee. Ik zie dat totaal niet zitten en verwacht ook heel rap te gaan blokkeren vanwege klachten.

Weet het nu even niet meer. Er is wel bloed geprikt voor Lyme en lever ivm Plaquenil, ook wel op mijn verzoek.

Verzekering laat binnenkort weten of zij mij weer terug gaan uitkeren ivm vermeend post Lyme of niet. Maar denk zelf eerlijk gezegd dat dit bezoek vandaag daar zeker niet aan bijdraagt.

Ik zal de uitslag afwachten en het oordeel vd verzekering. Misschien moet ik naar een echte Lyme advocaat ?

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”