Hallo allemaal,
Ik heb een tekenbeet gehad, maar ik ben nog niet getest op Lyme. Ik heb tot nu toe alleen een antibioticakuur gehad, maar ik heb nu klachten.
Nu ben ik op zoek naar een betrouwbare, goede lymearts. Een officiële arts, bij voorkeur een AVIG-arts, maar dit hoeft niet. De regio maakt niet uit, als ik er maar snel terecht kan. Het belangrijkste is dat hij/zij echt kennis van zaken heeft en betrouwbaar is. Dat er maatwerk wordt geleverd. Dat klachten serieus worden genomen, maar dat er niet standaard een hele intensieve behandeling wordt gegeven wat gevaarlijk kan zijn. Maar dat als bijvoorbeeld een lange antibioticakuur echt nodig is, dat wel wordt gedaan. Dat er goed dingen worden afgewogen zeg maar. En dat er niet alleen behandeld wordt met antibiotica, maar dat de aanvullende behandeling wel voldoende wetenschappelijk onderbouwd is. Dus wel complementaire middelen, maar geen hele zweverige dingen.
Zouden jullie mij één of meerdere namen willen sturen via een privébericht van artsen waarvan jullie weten dat die goed zijn of waar jullie goede ervaringen mee hebben? Jullie zouden me daar heel erg mee helpen.
Groetjes,
Zonnestraaltje
Op zoek naar een goede, betrouwbare lymearts
-
Re: Op zoek naar een goede, betrouwbare lymearts
zie persoonlijk bericht
Hoi zonnestraaltje,
Ik ben in het voorjaar 2018 meerdere keren gebeten en zit nu al maanden met een hele waslijst aan klachten. Ik had een negatieve elisa test maar mijn HA heeft wel een kuur van 30 dgn doxy voorgeschreven. Ik voelde mij een tijdlang beter, maar dit bleef helaas niet zo. Ben doorgestuurd naar de cadio, reuma en neuroloog maar die kwamen allen met “ het is psychisch”. Mijn HA wilt mij best doorsturen, hij gelooft ook niet dat het “ tussen mijn oortjes zit” maar hij weet eigenlijk niet echt meer naar wie.
Bij wie ben jij gerecht gekomen en ben je daar tevreden. Of heb je ook andere namen gekregen waar je positieve dingen van hebt gehoord?
Hopelijk ben je nu inmiddels klachtenvrij.
Grtjs Amus
Ik ben in het voorjaar 2018 meerdere keren gebeten en zit nu al maanden met een hele waslijst aan klachten. Ik had een negatieve elisa test maar mijn HA heeft wel een kuur van 30 dgn doxy voorgeschreven. Ik voelde mij een tijdlang beter, maar dit bleef helaas niet zo. Ben doorgestuurd naar de cadio, reuma en neuroloog maar die kwamen allen met “ het is psychisch”. Mijn HA wilt mij best doorsturen, hij gelooft ook niet dat het “ tussen mijn oortjes zit” maar hij weet eigenlijk niet echt meer naar wie.
Bij wie ben jij gerecht gekomen en ben je daar tevreden. Of heb je ook andere namen gekregen waar je positieve dingen van hebt gehoord?
Hopelijk ben je nu inmiddels klachtenvrij.
Grtjs Amus
- VerlorengezondheidM
Hoi Zonnestraaltje,
Welkom op het Lyme forum.
VGM
Welkom op het Lyme forum.
VGM
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Terug naar “Vind een behandelaar”