Dank voor het delen van het verhaal. Ik heb vaker verschillende verhalen en ervaringen gezien van kinderen in Nederland of andere landen in Europa die psychische klachten hadden gekregen en de ziekte van Lyme bleken te hebben en met een antibiotica behandeling en of in combinatie met een natuurlijke behandeling beter zijn geworden.
Datzelfde komt voor bij kinderen en jongeren waarbij bijvoorbeeld de diagnose is gemist en die een schildklierziekte of een vitamine B12 tekort/B12 deficiëntie en of een folaat deficiëntie blijken te hebben en die bij de ontstane ernstige psychische klachten, als gevolg van de ziekten of de tekorten, AD pillen kregen voorgeschreven. En met de juiste schildkliermedicatie behandeling of met de juiste B12 injectie behandeling volledig zijn hersteld. Er worden regelmatig medische fouten gemaakt en dat is een kwalijke zaak.
Kun je opmaken uit de informatie van Red laboratories en uit het Abstract van de uitvinders van de Phelix Phage Borrelia test met welke qPCR (realtime-PCR-methode, ook wel kwantitatieve of kinetische PCR-methode (qPCR) genoemd) er wordt gewerkt bij het laboratorium? De test is niet gevalideerd en heeft geen CE-IVD-markering?
Het is tricky omdat er vals positieve uitslagen op Borrelia en of B. miyamotoi kunnen zijn. Het is daarnaast best wel alarmerend te noemen dat er opeens weer me/cvs patiënten bij een Lyme arts worden getest met de test; 'Bacteriophage Lyme Test Offers ME/CFS Patient New Possibility'; Bron https://www.healthrising.org/blog/2020/ ... eriophage/ Herken je de andere kostbare testen die zijn gedaan en de uitslagen? Met zulke uitslagen moeten de mensen normaal gesproken ernstig ziek, doodziek zijn.Bron viewtopic.php?f=38&t=2435#p25458 Er wordt gewerkt met een commercieel beschikbare test (kost €235, in een lopend (wetenschappelijk) onderzoek zou dat €0.00 moeten zijn) voor research doeleinden (RUO: Research Use Only)?
De eerste versies van testen zijn vaak uitsluitend voor Research Use Only (RUO) omdat de onderliggende wetenschappelijke data voor het verkrijgen van een CE-IVD certificering vaak nog ontbreekt. Laboratoria die deze zogenaamde RUO-testen gebruiken moeten een dergelijke test zelf valideren voor gebruik in (humane) diagnostiek.
Ik herken door de jaren heen het patroon. Daar is vast een behandeling op los gelaten met veel verschillende kostbare middelen en daar is de patiënte niet beter van geworden(?). Sommige patiënten verbeteren niet of worden zieker en zieker als bijvoorbeeld de chronische Lyme patiënten Anil; Bron https://twitter.com/anilvanderzee of Hugo; Bron https://nl.helpsavehugo.com/f-a-qHer test results have shown some abnormalities (e.g., gut dysbiosis, abnormal metabolites, poor mitochondrial function, adrenal insufficiency, impaired T4 to T3 conversion, etc.), but never a pathogen.
De patiënten hebben veel geld betaald voor de onderzoeken en de behandelingen. Het verbazingwekkende is dat de artsen de patiënten in de steek laten en niets meer voor de mensen doen. De patiënten (Lyme en chronische Lyme patiënten en me/cvs patiënten) wordt veel beloofd en dat kan een valkuil zijn voor de mensen die wanhopig zijn en hoop hebben.