Laatste paar dagen, kleine week merkte ik dat ik s'nachts wat verhoging had, maar daar was goed mee te leven.
Oke ik sliep niet geweldig maar ik was wel uitgerust genoeg, laatste twee dagen is het echter drama.
Koorts, niet eens meer verhoging gewoon koorts en echt beroerd s'nachts.
Met Plaquenil kan ik een uurtje of wat slapen maar dan ben ik daarna weer wakker, en herstart alles gewoon weer en is het helemaal feest.
En dan doet het nog meer zeer kan ik je zeggen, met zere voetzolen en alles erbij qua krampen en ene moment warm andere moment steenkoud.
Kan mijn suikerspiegel ook echt heel slecht op peil houden laatste dagen s'nachts.
Nu las ik ergens dat parasieten je immuunsysteem kunnen onderdrukken, en ik gebruik de Ivermectine 1 keer per week, dus dat zou redelijk opgeruimd moeten zijn.
Overdag voelde ik me heel lang nog kiplekker maar nu is het s'nachts dus ook overdag geworden.
Echt koorts heb ik ook al best lang niet meer gehad, meestal enkel goed verhoging maar echt koorts op deze manier niet.
Mijn immuun is dus kennelijk rap versterkt en ik moet gaan kijken hoe dit te handelen, ik ga in elk geval genoeg PEApure slikken in plaats van maar 1 per dag.
Hopen dat het dan wat minder is ook s'nachts en er voor het slapen nog een nemen op de hoop dat ik dan door slaap..

Andere optie is mijn immuunsysteem naar de haaien werken, maar dat vind ik in dit stadium echt ontzettend zonde, met name omdat ik zo veel energie heb algemeen genomen.
Daarbij was ik na de AB toen echt gelijk weer zo allergisch als het maar kan voor gluten en melk en had gelijk symptomen van overschot van histamine met gluten en melkvrij.
Dan denk je boeiend, maar het slaat op mijn holtes en slijmvliezen en als toetje ik krijg er spierkrampen van en maakt het ook nog eens erg moe..
Eigenlijk kan ik dan met goed fatsoen niet ontbijten zonder daarna echt heel moe te worden, dus opstarten duurt dan echt weer lang en daar zit ik niet op te wachten.
Stiekem hoop ik dat ik gewoon pech heb en dat er ook een virus mee speelt, maar ik vrees dat dat niet echt het punt is deze keer.. zeker niet met die brandende voeten en handen.
Het leven van een Lymie gaat niet over rozen.. Het blijft opletten geblazen en voor je het weet lig je op je snuffert.

Morgen is het tijd voor dosis drie van de ivermectine, maar dat ga ik wel even flink verlagen, afgelopen keer 7.5 mg de eerste keer 5 en meer als die 5 ga ik nu echt niet doen.