Hoi allemaal,
Ik heb sinds een poosje dat als ik naar de lucht kijk allemaal witte stippeltjes zie
en een soort waas zie. Iemand die dit ook heeft?
Oogproblemen
-
Re: Oogproblemen
Bedoel je sterretjes zien ? Dat heb ik af en toe ook, maar ik had dat al voor lyme.
Zie je wazig of zie je gedeeltelijk wazig ? Als je gedeeltelijk wazig ziet zoals een sluier zien, dan ga je best zo snel mogelijk naar de oogarts.
Tijdelijk wazig zien , is een klacht die bij lyme kan voorkomen.
Zie je wazig of zie je gedeeltelijk wazig ? Als je gedeeltelijk wazig ziet zoals een sluier zien, dan ga je best zo snel mogelijk naar de oogarts.
Tijdelijk wazig zien , is een klacht die bij lyme kan voorkomen.
Ik zie wel is sterretjes maar dit zijn witte stipjes/puntjes..
Af en toe zie ik wazig maar dat is tijdelijk.
Madelon
Af en toe zie ik wazig maar dat is tijdelijk.
Madelon
-
Hallo Madelon,
Dat is het rotte aan lyme: altijd die tijdelijke klachten. Tegen de tijd dat je bij de oogarts mag komen, zit lyme weer ergens anders. Ik zou toch maar eens een onderzoek van de oogzenuw laten doen. Kwestie van het zekere voor het onzekere te nemen. Afwijkingen in het contrast wijzen ook op lyme, maar dat weet praktisch geen enkele oogarts...
Op onderstaande site vind je veel info over oogproblemen.
http://www.oogartsen.nl/oogartsen/zenuw ... is_optica/
Dat is het rotte aan lyme: altijd die tijdelijke klachten. Tegen de tijd dat je bij de oogarts mag komen, zit lyme weer ergens anders. Ik zou toch maar eens een onderzoek van de oogzenuw laten doen. Kwestie van het zekere voor het onzekere te nemen. Afwijkingen in het contrast wijzen ook op lyme, maar dat weet praktisch geen enkele oogarts...
Op onderstaande site vind je veel info over oogproblemen.
http://www.oogartsen.nl/oogartsen/zenuw ... is_optica/
Hallo Paperwhite ,
Ik wacht eerst even de uitslag van het bloedonderzoek op Lyme af, weet namelijk niet zeker of ik het heb maar heb wel veel symptomen ervan.
Als mijn oogklachten blijven zal ik zeker even een bezoekje aan de oogarts brengen.
Bedankt voor de link van de site, zal even een kijkje nemen!
Madelon
Ik wacht eerst even de uitslag van het bloedonderzoek op Lyme af, weet namelijk niet zeker of ik het heb maar heb wel veel symptomen ervan.
Als mijn oogklachten blijven zal ik zeker even een bezoekje aan de oogarts brengen.
Bedankt voor de link van de site, zal even een kijkje nemen!
Madelon
Laatst omhoog gehaald door madelon15 op Di 17 Mar 2015, 15:49.
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”