Volgens mij heb ik lyme

watmoetik

Volgens mij heb ik lyme

Berichtdoor watmoetik » Ma 08 Jun 2015, 09:41

Beste forum bezoekers,

Een kleine vraag van een wanhopige "patient". Sinds januari heb ik verscheidene onverklaarbare klachten, ik ben hiervoor al meerdere malen bij de huisarts geweest en die kan mij niet verder helpen. Door de goeie informatie op verscheidene sites heb ik het idee dat ik lyme heb, mijn klachten passen allemaal precies. Maar de huisarts wil mij niet verder helpen, geen test doen en geen antibiotica geven. Voor ik naar een andere huisarts ga wil ik jullie graag vragen of ik goed of fout zit met mijn idee lyme te hebben. HIeronder mijn symptomen

Sinds januari had ik een klein roodvlekje aan de buitenkant van mijn arm, ik heb niet een duidelijke teek gezien, ik heb wel een hond misschien had die de teek?

Mijn klachen zijn sindsdien heel raar, ik ben moe, mijn haar valt af en toe best veel uit, ik heb in de ochtend veel moeite om uit bed te komen en dat is iets wat ik niet van mezelf gewend ben, ik ben echt een doener. Mijn nagels zijn zwak en brokkelen snel, ik ben soms ineens misselijk maar kan niet braken. Ook heb ik vaak laat in de middag pijn aan mijn gewrichten.

Kunnen jullie mij verder helpen ik begin echt moedeloos te worden!

Daisy

Re: Volgens mij heb ik lyme

Berichtdoor Daisy » Ma 08 Jun 2015, 12:07

Hoi
Ik begrijp echt NIETS van sommige huisartsen.
Neem je gezondheid in eigen hand zou ik zeggen en ga als de artsen je niet verder willen hebben naar een arts die op de hoogte is van Lymegerelateerde klachten.
Deze doen echt wel een bloedonderzoek. Wat een arrogantie is er toch onder ´sommige´ artsen. (gelukkig niet allemaal) ;)
Ook ik ben teleurgesteld in mijn huisarts hoor. Ik zoek het alternatief, en deze arts sprong gelijk voor mij in de bress en krijg van hem een behandeling.
Mijn eigen huisarts wilde mij na een tekenbeet 1 dag Antibiotica voorschrijven meer niet!
Ik heb n.l. een nieuwe tekenbeet opgedaan, en wacht niet op klachten ik wil NU gelijk geholpen worden om erger te voorkomen.

Er staat hier ergens op een topic een lijstje met goede Lymebehandelaars.
Anders stuur je me maar een P.B.

succes!
Daisy
Luister naar je lichaam.

abx

Berichtdoor abx » Di 09 Jun 2015, 19:22

Sinds januari had ik een klein roodvlekje aan de buitenkant van mijn arm, ik heb niet een duidelijke teek gezien, ik heb wel een hond misschien had die de teek?

Als je niet op het zuidelijke halfrond bent geweest was dit geen teek in januari, zeer onwaarschijnlijk in ieder geval.

Eus

Berichtdoor Eus » Di 09 Jun 2015, 19:40

Tegenwoordig worden er al tekenbeten gemeld in januari. Vaak al op 1 januari, als mensen een nieuwjaarswandeling maken....

http://www.natuurkalender.nl/nieuwsitem ... _teken.asp

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”