...komt een teek bij de dokter...

BertC

Re: ...komt een teek bij de dokter...

Berichtdoor BertC » Di 16 Jun 2015, 07:49

...waarom hebbik sinds week ongeveer dagelijks een enorm katergevoel 's ochtends: hoofdpijn en armen spierpijnen? Dit terwijl ik géén druppel alcohol gebruik sinds weken niet meer..?

Maddy

Berichtdoor Maddy » Di 16 Jun 2015, 14:24

Heb dit gevoel al bijna 20 jaar, elke ochtend weer en dan ook nog eens vreselijk moe erbij. Na twee maanden AB is hier niets veranderd......

hope

Berichtdoor hope » Di 16 Jun 2015, 21:39

De hoofdpijn is beter bij mij dankzij topamax... Hopelijk blijft het zo! De rest is herkenbaar na 6 maand ab...
Sorry, ik beur jullie niet op...
Beterschap Maddy en Bert!

BertC

Berichtdoor BertC » Di 23 Jun 2015, 22:56

De brief naar de ziektekostenverzekering is de deur uit. Nu afwachten hoe die reageert op mijn verzoek om toch maar meer te vergoeden dan de "louzie" 40 €....

BertC

Berichtdoor BertC » Wo 24 Jun 2015, 22:18

Helaas, de verzekering komt niet tot inkeer. Dan gaan we samen met de Lymevereniging wat fermere stappen ondernemen richting verzekeraar...

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Do 25 Jun 2015, 15:41

Ben benieuwd hoe het zal verlopen.

BertC

Berichtdoor BertC » Wo 08 Jul 2015, 14:24

Er wordt nix vergoed. Enkel 40€ per dag. Dan moet ik vragen of de behandelaar ff 20 rekeningen uit wil schrijven op verschillende dagen... Pfff ik ben er helemaal klaar mee k verzekering...!

Daisy

Berichtdoor Daisy » Do 09 Jul 2015, 07:12

Klopt Bert. Er is geen vezekering die méér vergoed, sommige €50 p.d. of 75% van de behandeling, maar dan betaal je weer meer premie p.m. Schiet je ook niets mee op.
Ik heb dit helemaal uitgeplozen omdat ik misschien bij een andere verzekeraar meer terug zou krijgen voor mijn alternatieve behandelingen. Maar dat is op niets uitgelopen. Ik was er wel een hele dag zoet mee.
Dus ben ik uiteindelijk maar bij mijn oude verzekering gebleven. In 2013 zijn mijn behandelingen voor de Lyme begonnen en ook ik krijg maar €40 p.d. terug.
Alle alternatieve supplementen moet ik zelf betalen. Ja lyme hebben is een dure hobby geworden.
Maar ik blijf ermee voortgaan, want ik ga wel vooruit.......

Ik blijf je volgen Bert! Goed verhaal.

Daisy ;)
Luister naar je lichaam.

BertC

Berichtdoor BertC » Do 09 Jul 2015, 08:47

Gisteren iets van terugval begonnen, meer spierpijnen in de armen en vandaag weer beenpijnen.... Weet niet zo goed wat de reden is. Heb niet meer stress. Ik denk momenteel wel over veel dingen na maar ja daar is de tijd ook voor. Ik ben er wel van overtuigd dat ik over moet op antibiotica. Dit om meer stappen te kunnen hopelijk gaan maken.
Er is door de lymevereniging mij ingefluisterd dat het wellicht de moeite is om tovh naar regulier ziekenhuis te gaan, optie Nijmegen. Dat wordt wel vergoed, werkt ook volgens ILADS en erkent een duitse laboratoriumtest ook.
Dan zou ik mijn huidige behandelaar moeten gaan zeggen dat hij te duur is en dan verder naar Nijmegen. Maar ben op zich wel tevreden met mijn huidige heelmeester. Op papier weliswaar alternatief maar kan met ook met antibiotica regulier behandelen. De grap is dat de verzekeraar dit niet zo ziet en zelfs als zou hij me van antibiotica voorzien dat ook dan niets vergoed wordt omdat hij ingeschreven staat in registers als alternatieve geneeskundige....
Ik wil eigenlijk helemaal niet hoppen naar andere instantie. We gaan het zien..

hope

Berichtdoor hope » Do 09 Jul 2015, 21:58

Hoe komen jullie aan 40 euro per dag? Nederland? Sorry, niet slecht bedoeld maar ik zou dat geld ook goed kunnen gebruiken. Straks begint het nieuwe schooljaar, geen idee hoe ik schoolboeken moet betalen...

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”