Wie heeft daar ook last van?
Toen ik nog niet wist dat ik lyme had, heb ik een tijdje zumbales gedaan. Maar ik moest ermee stoppen, omdat mijn heup op de maat van de muziek mee kraakte...
Op dit moment kraken mijn knieen en enkels voortdurend...
Krakende gewrichten
Re: Krakende gewrichten
Typische klacht van lyme, zelfs bekend bij kinderen.
Mijn knieën, schouders en polsen kraken. En mijn nek hoor ik al twintig jaar knisperen, of er zand tussen mijn nekwervels zit
.
Mijn knieën, schouders en polsen kraken. En mijn nek hoor ik al twintig jaar knisperen, of er zand tussen mijn nekwervels zit

Maddy schreef:En mijn nek hoor ik al twintig jaar knisperen, of er zand tussen mijn nekwervels zit.
Mijn knieën kraken ook, inderdaad alsof er zand tussenzit. Krrrrrrrrrr, krrrrrrrrr, krrrrrrrr, bij de meeste bewegingen. Als het teveel kraakt (teveel van bepaalde bewegingen) dan komt er meteen weer vocht in en worden ze erg dik en pijnlijk, dagelijks af en aan last van. Geen andere plekken alleen mijn lyme-knieën.
Josie
Bij periodes kraak ik ook veel, vooral mijn dochter heeft daar erg veel last van gehad. Echt alles kraakte bij haar, elke beweging in elk lichaamsdeel. Ik noemde mezelf in de tijd dat het heel erg was een knakworst en zij was dan de partyknack
. Je moet er af en toe maar een geintje van maken. Bij haar alleen nog in afwachting van de diagnose.

-
Ik hoor met periodes een luide krak bij het bewegen van een gewricht.Dat is meestal in de vierwekencyclus.
Goh, ik had die link nog niet gelegd. Maar mijn knieen kraken al heel lang, mijn nek wat minder lang, maar mijn enkels al sinds m'n kindertijd. Geen idee hoe lang ik die bacterie al bij me draag, maar soms lijkt het erop dat het nog langer is dan de mogelijke 20 jaar die ik nu denk.
Ben precies niet de enige krakende deur... Zou wel grappig zijn, moesten we eens een bijeenkomst houden... 

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”