Ik heb even opgezocht hoe mijn homeopatische korrels heten. Misschien dezelfde samenstelling als de hiervoor beschreven korrels, maar die ik dit jaar heb voorgeschreven heten Poly-influenzinum 200K
Hieronder een beschrijving en onderzoek over dit alternatief voor de griepprik:
Een onderzoek met dit middel heeft aangetoond dat het effectief is in het voorkomen van griep. Van een groep van 100 personen, waarvan 82 % jaarlijks door de griep werd geveld, kreeg slechts 11 % griep nadat ze preventief Polyinfluenzinum hadden gekregen. Toen de preventie het jaar daarop bij dezelfde groep werd herhaald kreeg slechts 6 % griepverschijnselen.
Klachten na griepvaccinatie.
Als u toch de griepprik heeft genomenen u heeft daarna klachten gekregen, dan kunnen deze bijwerkingen met behulp van het homeopathische geneesmiddel Polyinfluenzinum worden verholpen. Net als klachten na andere vaccinaties, zoals die uit het Rijksvaccinatieprogramma, is de CEASE methode hiervoor zeer geschikt.
Voorkomen van klachten na de griepvaccinatie kan door Polyinfluenzinum 200K te nemen 2 dagen voor de prik, een dag voor de prik en vlak na de prik.
Bestellen
Polyinfluenzinum kan ik voor u bestellen bij de Hahnemann apotheek.
bron:
http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3 ... ieven.aspx - einde aanhaling-
Ik heb sinds 1 oktober een eerste kuur genomen van 3 dagen 2 korrels onder de tong 3 dagen lang.
In Januari herhaal ik dit weer. Is mijn immuunsysteem wat zwakker en heerst er veel griep in mijn omgeving? Dan neem ik elke week 2 korrels in die periode.
Mijn man die haast nooit griep krijgt misschien 1x in de 3 jaar, heeft toevallig nu al griep gekregen. verkouden keelklachten hoesten maar gelukkig geen koorts wel zich ellendig voelen.
Wat een geluk dat ik net hiervoor al begonnen ben met de korrels.
Hij is nu ongeveer 5 dagen ziek en ik heb het nog steeds niet!
Maar misschien juich ik wel tevroeg, ik ben natuurlijk wel gevoelig voor virussen. We gaan het zien, dan is dit gelijk een goede test!
wordt vervolgd.
Daisy
Luister naar je lichaam.