Griepprik

hope

Griepprik

Berichtdoor hope » Ma 21 Sep 2015, 22:27

Wie gaat er van jullie een griepprik halen? Zo ja, krijgen we dat vergoed?
Laat me raden... Nee, zeker...
Ik wou dat ik het gedaan had dit jaar, heb het al vlaggen :evil:

Maddy

Re: Griepprik

Berichtdoor Maddy » Ma 21 Sep 2015, 23:59

Volgens mijn lyme arts is het niet verstandig om een griep prik te halen.(ivm zware metalen)

Daisy

Berichtdoor Daisy » Di 22 Sep 2015, 13:53

Dat zei mijn behandelaar ook al. Ik krijg homeopatische korrels tegen de griep.
Ik begin ermee in Oktober. Ik neem dit al jaren, en ben er altijd goed doorheen gerold. Kreeg wel griep maar nooit de erge complicaties ervan. Mijn immuunsysteem loste het op. En daarmee bouw je ook weer een immuniteit tegen de volgende griep op. Je ontkomt nooit aan de virussen die hangen overal om je heen maar dat kon mijn lichaam wel aan, meestal maar 1 weekje ziek. De bacteriën zijn erger, en die komen vaak met de complicaties mee.
We zijn wel kwetsbaarder met de Lyme, maar als ik een vorm van griep voel aankomen versterk ik nog meer mijn immuunsysteem met echinaforce en keelklachten met propolis. En ik duik gelijk mijn bed in. Zo kom ik door de gevaarlijke tijd heen. Maar dat is meestal pas in Januari.

De griepprik beschermd ook alleen maar tegen bepaalde virussen, dus je kan nog gewoon griep krijgen.

Daisy
Luister naar je lichaam.

hope

Berichtdoor hope » Di 22 Sep 2015, 21:01

Sorry Daisy, maar ik kan niet gelijk mijn bed induiken...en ik neem ook al iets... Van Kirkman nl. Biofilm defense,
Maar dat kost 60 euro per maand... Dus het gebeurt dat ik het eens een week niet neem. Maar deze week nam ik het wel.
En een week nog zieker zijn dan nu kan ik mij echt niet permiteren...

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Vr 02 Okt 2015, 10:29

Hallo Hope,

Ik wil nooit een griepprik.

Voor ik lyme en klierkoorts had, had ik nog nooit de griep gehad. Onze huisarts raadde mij en mijn moeder een griepprik aan. We kregen beiden daarna een heel zware griep. Mijn moeder werd gehospitaliseerd. Ik was 3 weken AO en bleef maanden extreem vermoeid. We hebben sindsdien geen vaccin meer genomen. Huisartsen krijgen hier een vergoeding voor het plaatsen van een griepvaccin. Vorig jaar is een 60 jarige kennis in goede gezondheid gestorven aan de griep. Ze was gevaccineerd. Griep is en blijft ernstig zoals prof. Lakkor onlangs in het nieuws meldde. Het griepvaccin is helaas geen oplossing. Als het een ander virus is, is het al een nutteloze vaccinatie geweest.

Mijn eerste lymebehandelaar raadde niet strict noodzakelijke vaccinaties af omdat het steeds de lyme aanwakkert. Ga je naar een risicoland voor bv. gele koorts, dan heb je natuurlijk geen andere keuze dan vaccineren.

Als er een ander griepvirus is dan in het griepvaccin dan ben je zelfs minder beschermd.

hope

Berichtdoor hope » Vr 02 Okt 2015, 22:42

Dank jullie voor jullie antwoord. Xxx

Daisy

Berichtdoor Daisy » Za 03 Okt 2015, 13:56

Ja helemaal mee eens, Paper.

Ik heb deze uitleg al vaker gelezen en gehoord. Je hebt het duidelijk uitgelegd.
Mijn schoonmoeder heeft elk jaar een griepprik gehad en afgelopen keer is ze er ook bijna aan onderdoor gegaan. 3x de griep gehad met luchtpijpontsteking erbij.
Daarna de verkeerde medicijnen gekregen van een vervangende arts, die waarschijnlijk niet goed haar dossier heeft nagelezen.
Wat hij wel vertelde was dat deze keer de griepvaccin niet de juiste virussen bevatten. Dus kregen de mensen toch nog de griep.
En voor veel ouderen of mensen met een zwakke gezondheid werd dit soms fataal.

Gelukkig heeft mijn schoonmoeder het nèt op het nippertje gered. Maar ze is een ouwe taaie van 93 jaar! De homeopatische arts heeft het haar ook afgeraden om zich weer te laten vaccineren. Een tweede keer zo'n misvaccinatie zou voor haar lichaam teveel zijn.
Nu heeft ze homeopatische korrels.

Ik ben er net mee begonnen ik neem ze 3 maanden lang elke week 2 korrels. Het bouwd je weerstand op. Je hebt ze ook die je online kunt bestellen het heet daar:
Oscillococcinum Homeopatisch Middel Tegen Griepsymptomen
Ik heb een iets andere vorm, maar denk wel met hetzelfde resultaat.

Daisy
Luister naar je lichaam.

Daisy

Berichtdoor Daisy » Zo 04 Okt 2015, 11:27

Ik heb even opgezocht hoe mijn homeopatische korrels heten. Misschien dezelfde samenstelling als de hiervoor beschreven korrels, maar die ik dit jaar heb voorgeschreven heten Poly-influenzinum 200K
Hieronder een beschrijving en onderzoek over dit alternatief voor de griepprik:

Een onderzoek met dit middel heeft aangetoond dat het effectief is in het voorkomen van griep. Van een groep van 100 personen, waarvan 82 % jaarlijks door de griep werd geveld, kreeg slechts 11 % griep nadat ze preventief Polyinfluenzinum hadden gekregen. Toen de preventie het jaar daarop bij dezelfde groep werd herhaald kreeg slechts 6 % griepverschijnselen.

Klachten na griepvaccinatie.
Als u toch de griepprik heeft genomenen u heeft daarna klachten gekregen, dan kunnen deze bijwerkingen met behulp van het homeopathische geneesmiddel Polyinfluenzinum worden verholpen. Net als klachten na andere vaccinaties, zoals die uit het Rijksvaccinatieprogramma, is de CEASE methode hiervoor zeer geschikt.
Voorkomen van klachten na de griepvaccinatie kan door Polyinfluenzinum 200K te nemen 2 dagen voor de prik, een dag voor de prik en vlak na de prik.

Bestellen
Polyinfluenzinum kan ik voor u bestellen bij de Hahnemann apotheek.
bron:
http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3 ... ieven.aspx

- einde aanhaling-

Ik heb sinds 1 oktober een eerste kuur genomen van 3 dagen 2 korrels onder de tong 3 dagen lang.
In Januari herhaal ik dit weer. Is mijn immuunsysteem wat zwakker en heerst er veel griep in mijn omgeving? Dan neem ik elke week 2 korrels in die periode.

Mijn man die haast nooit griep krijgt misschien 1x in de 3 jaar, heeft toevallig nu al griep gekregen. verkouden keelklachten hoesten maar gelukkig geen koorts wel zich ellendig voelen.
Wat een geluk dat ik net hiervoor al begonnen ben met de korrels.
Hij is nu ongeveer 5 dagen ziek en ik heb het nog steeds niet!
Maar misschien juich ik wel tevroeg, ik ben natuurlijk wel gevoelig voor virussen. We gaan het zien, dan is dit gelijk een goede test!

wordt vervolgd.

Daisy
Luister naar je lichaam.

hope

Berichtdoor hope » Zo 04 Okt 2015, 14:22

Ik duim dat je het niet krijgt!
Hoeveel kost dat spul?

Daisy

Berichtdoor Daisy » Ma 19 Okt 2015, 14:44

Hoera..... ik heb geen griep gekregen! Zelfs geen verkoudheid.
Mijn man loop nog al die tijd met verschijnselen als hoesten naweeën van de griep.

Dus ik weet nu wel zéker dat dit spul goed werkt. Ik heb nu de korrels zelfs aan mijn man gegeven, zodat hij er weer bovenop komt, en niet nog een keer de griep krijgt. Terwijl mijn man juist ijzersterk is en haast nooit ziek is. Maar eens in de 3 jaar is ook hij aan de beurt.

Wij hebben deze korrels:
Polyinfluenzinum en kost 22.50
Daisy
Luister naar je lichaam.

Terug naar “Overige”