Beven.. Flauw..

warren

Beven.. Flauw..

Berichtdoor warren » Do 01 Okt 2015, 15:30

Hallo,

Ik heb sinds 2014 de ziekte van lyme die te laat behandeld was, na een AB behandeling via infuus en enkele maanden revalidatie begon ik er lichtjes terug bovenop te komen..
Net voor de zomer ben ik half tijds terug beginnen werken en dat ging, uitgaan en lange uitstappen maken enzo.. alles lukte terug (al was ik wel altijd moe en had ik gewrichspijn), maar ik had terug een beetje een 'leven'..

Nu sinds een goede maand geleden ben ik verkouden geworden, ik had een zware hoest, later mijn oren die dicht zaten(afwisselend links & rechts) en ook redelijk wat last aan mijn sinussen, die verkoudheid heb ik nog steeds, mijn linkeroor zit toe, de voorbije dagen was dat mijn rechter.. maar ik begin me terug enorm flauw te voelen, ik beef heel de dag lang over heel mijn lichaam, ik krijg soms een soort van paniek aanval in stresserende situaties, ik ben nu al sinds maandag thuis van het werk en er lijkt geen betering te komen, de dokter heeft me AB voorgeschreven voor de verkoudheid omdat het zo lang aansleept.

Volgens mij word de lyme ook weer erger.. zou dit kunnen, ik dacht aan een herx reactie maar ik ben sinds begin Juni al bezig aan een Homeopatische behandeling, zou raar zijn om pas na 4 maand daar ziek van te worden toch .. ik weet het niet meer, hopelijk weet iemand hier raad mee,

Alvast bedankt voor het lezen,
Mvg

Sproetje

Re: Beven.. Flauw..

Berichtdoor Sproetje » Do 01 Okt 2015, 16:03

Hoi Warren,

Ik zou het niet zo 123 kunnen zeggen, maar ik weet wel dat sommige virussen de lyme bacterie kunnen activeren.

Verder kan het ook zijn dat je juist door de borrelia een virus hebt opgelopen.

Borrelia onderdrukt je immuunsysteem daardoor wordt je kwetsbaarder voor opportunisten.
Laatst gewijzigd door Sproetje op Vr 02 Okt 2015, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.

hope

Berichtdoor hope » Do 01 Okt 2015, 21:10

Misschien dat je best terug gaat naar je behandelaar?
Soms gaat het een tijd beter en dan herval je plots, bijv. Door een virus of verkoudheid.

abx

Berichtdoor abx » Do 01 Okt 2015, 23:13

...ik ben nu al sinds maandag thuis van het werk en er lijkt geen betering te komen, de dokter heeft me AB voorgeschreven voor de verkoudheid omdat het zo lang aansleept.

Volgens mij word de lyme ook weer erger.. zou dit kunnen, ik dacht aan een herx reactie maar ik ben sinds begin Juni al bezig aan een Homeopatische behandeling, zou raar zijn om pas na 4 maand daar ziek van te worden toch ..

Volgens mij heb jij net gewoon ontdekt dat AB borrelias wel doodt, en homeopathie niet, of heb ik je verhaal verkeerd begrepen?

Josie

Berichtdoor Josie » Vr 02 Okt 2015, 12:58

warren schreef:de dokter heeft me AB voorgeschreven voor de verkoudheid omdat het zo lang aansleept

Warren, welke ab heb je gekregen?
Als het er 1 is die ook tegen Lyme-Borreliose werkt dan denkt je arts ook dat het weer terug is… zonder dat tegen jou te zeggen.
Antibiotica werkt nl. tegen bacterieën, niet tegen een verkoudheid, want dat is een virus… :?

Josie

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Vr 02 Okt 2015, 16:05

abx schreef:Volgens mij heb jij net gewoon ontdekt dat AB borrelias wel doodt, en homeopathie niet, of heb ik je verhaal verkeerd begrepen?

ABX,

Hoe kan het dan dat je zelf na 5 jaar antibioticum nu dan nog steeds ziek bent?
Dat zei je toch op het vorige forum?

Vergeet niet de onderzoeken van bv persiter cells:

viewtopic.php?f=6&t=107

Je weet dat borrelia echt niet zo gemakkelijk door ab weg te krijgen is, zie deze:

viewtopic.php?f=6&t=609

viewtopic.php?f=6&t=378

viewtopic.php?f=6&t=256

viewtopic.php?f=6&t=479

abx

Berichtdoor abx » Vr 02 Okt 2015, 21:45

ABX,

Hoe kan het dan dat je zelf na 5 jaar antibioticum nu dan nog steeds ziek bent?
Dat zei je toch op het vorige forum?

zie:http://www.lymeforum.nl/forum/viewtopic.php?f=36&t=697

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”