Tramadol
-
Tramadol
Ik heb tegen de enorme pijnen in mijn hoofd schouders nek etc tramadol 37,5mg gekregen, ik doe hier echt niets op, vandaag maar eens 2 tabletten tegelijk genomen, ook hier merk ik niet veel van hoe zit dit bij jullie en op welke dosering reageren jullie goed?
-
Re: tramadol
Misschien niet wat je graag wil horen, maar veel lymies hebben er weinig baat bij.
Ik zelf slik Tramadol in combinatie met peapure en APS therapie en een dieet.
Van voedselallergie kun je echt heel veel pijn hebben ook, ik mijd gluten en melk, maar ook soja en varkensvlees moet ik mee opletten.
Varkensvlees en soja om hormonen, dat is echt het proberen waard.
Ik slik 50 mg retard, maar heb ik schijt aan de grenzen van mijn lichaam heb ik aan 150 mg soms nog niet genoeg.
Als ik echt pijn heb ben ik met 100 mg snelwerkende in een keer ook niet pijnvrij.
Mijn advies dus: probeer de ontstekingsreacties de baas te worden, dan kan je op minder tramadol af en dan heb je de kans dat het wel werkt.
Ik ben nu 9 van de 10 dagen pijnvrij, als ik maar binnen de grenzen blijf.
Nu heb ik net wat dagen cowden gedaan, en enkele nachten amper geslapen daardoor.
Ook na een nacht amper slapen een dag weg, sja dat bezuur ik nu nog.
De APS is ook uitgewerkt, en zodra de ontstekingen vrij spel krijgen red ik het nergens mee.
Lange post, ik weet niet of je naar zo'n antwoord zoekt maar ik heb mijn best gedaan.
Ik zelf slik Tramadol in combinatie met peapure en APS therapie en een dieet.
Van voedselallergie kun je echt heel veel pijn hebben ook, ik mijd gluten en melk, maar ook soja en varkensvlees moet ik mee opletten.
Varkensvlees en soja om hormonen, dat is echt het proberen waard.
Ik slik 50 mg retard, maar heb ik schijt aan de grenzen van mijn lichaam heb ik aan 150 mg soms nog niet genoeg.
Als ik echt pijn heb ben ik met 100 mg snelwerkende in een keer ook niet pijnvrij.
Mijn advies dus: probeer de ontstekingsreacties de baas te worden, dan kan je op minder tramadol af en dan heb je de kans dat het wel werkt.
Ik ben nu 9 van de 10 dagen pijnvrij, als ik maar binnen de grenzen blijf.
Nu heb ik net wat dagen cowden gedaan, en enkele nachten amper geslapen daardoor.
Ook na een nacht amper slapen een dag weg, sja dat bezuur ik nu nog.
De APS is ook uitgewerkt, en zodra de ontstekingen vrij spel krijgen red ik het nergens mee.
Lange post, ik weet niet of je naar zo'n antwoord zoekt maar ik heb mijn best gedaan.
-
Qua voedsel allergien ben ik getest, ik drink in elk geval geen melkprodukten, glutenallergie heb ik niet. , varkensvlees mijden zou ik kunnen proberen. Maar die pijnen in mijn hoofd nek en schouders zijn af en toe ondragelijk. Sinds vorige week maandag gestopt met ab omdat ik totaal geen verbetering vond, gehoopt misschien iets op te knappen nu ik gestopt ben, maar gebeurd niet, echt waardeloos!!
maureen1971 schreef:Maar die pijnen in mijn hoofd nek en schouders zijn af en toe ondragelijk. Sinds vorige week maandag gestopt met ab omdat ik totaal geen verbetering vond, gehoopt misschien iets op te knappen nu ik gestopt ben, maar gebeurd niet, echt waardeloos!!
Bij mij haalt Colestyramine (questran) vaak een aanzienlijk deel van die pijn weg! Het is voor mij levensreddend superspul! Colestyramine nemen is voor mij ook de enige manier om herxreacties of aanhoudend herxen van de antibiotica door te kunnen komen.
Iedere lyme-patiënt reageert anders maar misschien helpt dat jou/jullie ook!? Het is een regulier medicijn op voorschrift. Zie ook de richtlijn van Burrascano. Het is geen pijnstiller, het is een middel dat off-label toxines (door Borrelia) helpt af te voeren. Ik gebruik ook nog magnesium huidspray.
Wel veel tijd houden tussen de inname van colestyramine en de inname van de antibiotica.
Ik heb zelf (nog) geen ervaring met tramadol. Ik las dat sommigen het combineren met paracetamol en het dan bij hen wel helpt. (in overleg met arts)
http://www.borreliose.nl
Radiculaire pijn treedt volgens Lisper et al. op bij 40% van de Lymepatiënten en het is bij 86% van de patiënten met neuroborreliose de eerste klacht en treedt na ongeveer 4-6 weken na de tekenbeet op. De pijnen zijn vooral in het nek/schouder gedeelte en lumbaal met uitstraling naar de ledematen.
Josie
-
Vandaag overleg gehad met arts. Mag nu 3x daags tramadol gaan slikken icm paracetamol. wanneer dit niet aanslaat zou ik eens kijken naar het middel dat jij benoemd Josie. Half november mag ik voor 4 weken aan het infuus, hoop dat het net zo goed aanslaat als de vorige keer en dan de verbetering wat langer aanhoudt, kuur straks 4 weken ipv vorige keer 3 weken
Ik neem tramadol 150, dolcidium, rivotril en topamax maar enkel om te slapen. Tramadol alleen doet niks meer.
Dus ben ook zoekende voor overdag. Maar als ik thuis blijf, mij rustig houdt en een andere goede ziel vindt om het huishouden te doen, kan ik soms overdag zonder pijnstillers...
Zie het verhaal van hope.
En josie, dank je! Hoe lang neem je dat superspul al?
Dus ben ook zoekende voor overdag. Maar als ik thuis blijf, mij rustig houdt en een andere goede ziel vindt om het huishouden te doen, kan ik soms overdag zonder pijnstillers...
Zie het verhaal van hope.
En josie, dank je! Hoe lang neem je dat superspul al?
Ik voelde me van tramadol alleen maar nog waziger en meer brainfog terwijl het voor de pijn weinig tot niets deed. Eigenlijk werkt er bij mij heel weinig tegen de pijn en kan ik ook weinig middelen verdragen (zowel reguliere pillen als homeopathisch)
Terug naar “Reguliere Behandeling”