Na 1 jaar, binnenkort het Lymeforum in een nieuw jasje

Lees hier de spelregels voor het forumgebruik en de mededelingen van de beheerder/moderators.
Leia
Moderator

Na 1 jaar, binnenkort het Lymeforum in een nieuw jasje

Berichtdoor Leia » Zo 01 Nov 2015, 19:26

Beste Leden,

Het Lymeforum bestaat vandaag 1 jaar.
Voor ons een reden om een nieuwe en eigen stijl te ontwerpen.
Binnenkort verschijnt Hét Lymeforum in een nieuw jasje! :)

We willen bij deze alle leden hartelijk danken voor de tot nu toe geplaatste bijdrages en de sfeer op het forum, het delen van ervaringen en relevante informatie, het stellen van (ook kritische) vragen en het bieden van steun.

Het lezen en uitwisselen over deze complexe ziekte kan de positie van patiënten versterken. Wat voor ons de belangrijkste motivatie is om dit forum te runnen.

Wij wensen iedereen zo veel mogelijk verbetering!

Vriendelijke groetjes,
Leia & Marco

Leia, moderator

Leia
Moderator

Re: Na 1 jaar, binnenkort het Lymeforum in een nieuw jasje

Berichtdoor Leia » Zo 01 Nov 2015, 20:42

Dankjulliewel Stichting Tekenbeetziekten voor jullie felicitaties met ons 1 jarig bestaan. :)
https://www.facebook.com/Stichting-Teke ... 310777724/

Leia, moderator

melissa

Berichtdoor melissa » Zo 01 Nov 2015, 23:10

als jullie hulp nodig hebben, ik ben er voor jullie ^^ ik ben zelf al bekend in webdesign (kom niet verder dan html, css, php, javascript, jquery en mysql) maar als er hulp nodig is, dit forum heeft me veel geboden, wil graag wat terug kunnen bieden als het nodig is!

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Ma 02 Nov 2015, 20:07

Afbeelding

Ben wel weer nieuwsgierig hoe het gaat worden, een andere lay out?

Karin

Berichtdoor Karin » Ma 02 Nov 2015, 22:24

Gefeliciteerd!
Ik wist niet dat het pas 1 jaar bestaat... Ga zo door! (of in een ander jasje dan ;) )

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Do 05 Nov 2015, 07:25

Veel dank! :) Een lymepatiëntenforum is helaas nodig. Ik hoop dat heel veel mensen er wat aan hebben.

melissa schreef:als jullie hulp nodig hebben, ik ben er voor jullie ^^ ik ben zelf al bekend in webdesign (kom niet verder dan html, css, php, javascript, jquery en mysql) maar als er hulp nodig is, dit forum heeft me veel geboden, wil graag wat terug kunnen bieden als het nodig is!

Hartelijk dank voor je aanbod Melissa! :) We hebben op dit moment geen hulp nodig bij de nieuwe lay-out. Er zijn misschien wat andere dingetjes, daar stuur ik je volgende week even een pb over. ;)

Vriendelijke groetjes,
Leia

Leia, moderator

melissa

Berichtdoor melissa » Do 05 Nov 2015, 14:50

@Leia, ik ben altijd beschikbaar voor jullie :-) ben jullie al heel dankbaar, dus kan op z'n minst iets terug bieden wanneer het gebruikt kan worden ^.^

melissa

Berichtdoor melissa » Do 19 Nov 2015, 17:59

was vanaf gister middag ofzo al offline de site, ik dacht nu bij het aanklikken toen ik zag dat ie geladen was, WOUWWW ER KOMT NU IETS HEEL NIEUWS enzoo xD maar helaas, gelukkig wel het forum terug <3 kreeg al afkickverschijnselen aan hier hihi

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Zo 27 Dec 2015, 21:22

Beste gebruikers,

Vandaag is het zover, we hebben de nieuwe 'lyme-stijl' op het forum geïnstalleerd! :D

Het was hoog tijd om ons te onderscheiden van andere forums met een nieuwe, frisse en eigen stijl. We ontvingen signalen dat er een aantal dingen wat lastig in gebruik waren sinds de laatste software update, deze hebben we verbeterd. De site is nu nog beter te gebruiken op smartphones en tablets. De homepage wordt nog aangevuld met informatie over de ziekte, hier zijn we nog mee bezig.

We hebben een standaardstijl geïnstalleerd en daaraan aanpassingen gedaan om er een 'lyme-stijl' van te maken en om de gebruiksvriendelijkheid te vergroten. Zoals een wat groter lettertype en een gemakkelijk te gebruiken navigatiemenu waar direct naar bijv. de ‘actieve onderwerpen’ kan worden gegaan. We kunnen ons voorstellen dat het even wennen kan zijn.... we hopen dat jullie weer goed gebruik van het forum kunnen gaan maken!

We hebben de nieuwe stijl met grote zorgvuldigheid geïnstalleerd. Mochten er toch nog dingen zijn die niet goed werken dan horen we dat graag zodat we die kunnen verbeteren!

Groetjes,

Leia en Marco
Contact

P.S. Dank voor je leuke reactie Melissa!

Leia, moderator

Eus

Berichtdoor Eus » Zo 27 Dec 2015, 22:33

Wow, wat mooi geworden met de nieuwe lay-out!

Terug naar “Mededelingen”