Ik ben ook wel benieuwd naar dat stofje
Wie weet kunnen ze iets vinden
Ik ben nieuw hier!
Re: Ik ben nieuw hier!
Vanochtend belde Bram, dat is hier de arts in opleiding, die mij het opgelopen jaar steunde.
Hij heeft bericht gehad van de Lyme werkgroep.
Mijn ijzerwaarde in het bloed is wel verhoogd, maar het is geen ijzerstapeling...
Dat stofje weet ik niet, maar ik kan straks de verwijsbrief voor de immunoloog in het Universitair Medisch Centrum in Groningen halen en dan een afspraak maken.
Dat wordt ergens na maart, want we gaan een maand naar Curacao.
Ik ga me toch steeds ietsje beter voelen. De pijn in mijn gewrichten blijft wel, maar ik weet nu waardoor dat komt.
De duizelingen en de hartklachten kunnen komen door de verhoogde ijzerwaarde,
We wachten maar weer af, ik meld me weer zodra ik meer weet....
Het allerbeste met jullie allemaal!!
Hij heeft bericht gehad van de Lyme werkgroep.
Mijn ijzerwaarde in het bloed is wel verhoogd, maar het is geen ijzerstapeling...
Dat stofje weet ik niet, maar ik kan straks de verwijsbrief voor de immunoloog in het Universitair Medisch Centrum in Groningen halen en dan een afspraak maken.
Dat wordt ergens na maart, want we gaan een maand naar Curacao.
Ik ga me toch steeds ietsje beter voelen. De pijn in mijn gewrichten blijft wel, maar ik weet nu waardoor dat komt.
De duizelingen en de hartklachten kunnen komen door de verhoogde ijzerwaarde,
We wachten maar weer af, ik meld me weer zodra ik meer weet....
Het allerbeste met jullie allemaal!!
Met jou ook!
Veel plezier in Curaçao!
Veel plezier in Curaçao!
Hallo allemaal! Ik ben intussen vanaf donderdag weer thuis uit Curacao! Ik had daar aanzienlijk minder last van gewrichtspijn, vast door de warmte. Bovendien heb ik daar veel gelopen en gezwommen. Bewegen doe ik hier ook wel, maar in de warmte gaat het beter.
Eind mei heb ik een afspraak met de immunoloog in het UMC Groningen. Ik ben benieuwd.
Fijne tweede paasdag en sterkte voor iedereen.
Eind mei heb ik een afspraak met de immunoloog in het UMC Groningen. Ik ben benieuwd.
Fijne tweede paasdag en sterkte voor iedereen.
Dank je wel, Lies! En blijf ons op de hoogte houden.
Nou, dat gaat dus weer helemaal fout met me.
Niet echt lyme meer, maar wel ellende door de gevolgen van.
Een week flink de griep gehad en omdat ik het erg benauwd kreeg, toch maar naar de huisarts.
Longontsteking, niets vreemds zou je denken, maar omdat mijn lichaam geen immuunglobuline aanmaakt, is het in mijn geval weer een zware doxycycline kuur.
De huisarts had een hele lange brief van de lyme werkgroep, waar dus instond wat mijn lichaam niet aanmaakte.
Waarom wist ik dat niet.
Nou ja, hopelijk helpt die AB kuur en mijn bezoek aan de immunoloog eind mei........
Niet echt lyme meer, maar wel ellende door de gevolgen van.
Een week flink de griep gehad en omdat ik het erg benauwd kreeg, toch maar naar de huisarts.
Longontsteking, niets vreemds zou je denken, maar omdat mijn lichaam geen immuunglobuline aanmaakt, is het in mijn geval weer een zware doxycycline kuur.
De huisarts had een hele lange brief van de lyme werkgroep, waar dus instond wat mijn lichaam niet aanmaakte.
Waarom wist ik dat niet.
Nou ja, hopelijk helpt die AB kuur en mijn bezoek aan de immunoloog eind mei........
Immunoloog, nog nooit van gehoord!
Ik kan geen koorts meer maken, dus misschien een tip voor mij. Bedankt en beterschap!
Ik kan geen koorts meer maken, dus misschien een tip voor mij. Bedankt en beterschap!
Ik ben na een week longontsteking weer aardig opgeknapt. Ik had dus een AB kuur doxycycline van 8 dagen.
Nu ben ik aan de pro bioticum, help me er steeds bovenop en aan de immuniteit-support. Beiden op advies van de drogist hier, die veel klanten heeft met Lyme,
Ik vroeg hem naar een "boost", dus om snel op te knappen! Ik heb het idee dat dit wel helpt. Er zit overigens ook Catclaw en kurkuma in,
Iederen sterkte!!!
Nu ben ik aan de pro bioticum, help me er steeds bovenop en aan de immuniteit-support. Beiden op advies van de drogist hier, die veel klanten heeft met Lyme,
Ik vroeg hem naar een "boost", dus om snel op te knappen! Ik heb het idee dat dit wel helpt. Er zit overigens ook Catclaw en kurkuma in,
Iederen sterkte!!!
Gisteren ben ik dus bij de immunoloog van het Universitair Medisch Centrum Groningen geweest.
Een hele dag hoor vanaf Terschelling, 's morgen om 7 uur vertrekken met de veerdienst en om kwart over vijf weer thuis.
Het ging verder gesmeerd, een erg geinterresseerde immunoloog in opleiding.
Mijn immuun globuline waarde was niet dramatisch laag, wel te laag.
Er is opnieuw bloed afgenomen, urine ingeleverd en ik ben wederom helemaal onderzocht. Nou ja, het kan geen kwaad denk ik maar.
Volgende week vrijdag wordt de uitslag telefonisch gedaan, ik heb niet veel zin om alleen daarvoor weer een dag de winkel te sluiten en de hele dag onderweg te zijn.
Mocht het zo zijn, dat ik injecties moet hebben, kan dat bij de huisarts, maar dan moet ik wel zo nu en dan voor controle naar het UMC.
Hij verwacht en ik hoop dat dat niet nodig is.
Verder gaat het redelijk goed met me, ik heb wel nog veel pijn in mijn schouder, bovenarmen, liezen en bovenbenen. Maar het lijkt wel of ik er toch langzaam mee leer omgaan. Ik slik nu 2 diclofenac per dag.
Verder ontzuringstabletjes en de nodige supplementen.
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.. Fijn weekend!
Een hele dag hoor vanaf Terschelling, 's morgen om 7 uur vertrekken met de veerdienst en om kwart over vijf weer thuis.
Het ging verder gesmeerd, een erg geinterresseerde immunoloog in opleiding.
Mijn immuun globuline waarde was niet dramatisch laag, wel te laag.
Er is opnieuw bloed afgenomen, urine ingeleverd en ik ben wederom helemaal onderzocht. Nou ja, het kan geen kwaad denk ik maar.
Volgende week vrijdag wordt de uitslag telefonisch gedaan, ik heb niet veel zin om alleen daarvoor weer een dag de winkel te sluiten en de hele dag onderweg te zijn.
Mocht het zo zijn, dat ik injecties moet hebben, kan dat bij de huisarts, maar dan moet ik wel zo nu en dan voor controle naar het UMC.
Hij verwacht en ik hoop dat dat niet nodig is.
Verder gaat het redelijk goed met me, ik heb wel nog veel pijn in mijn schouder, bovenarmen, liezen en bovenbenen. Maar het lijkt wel of ik er toch langzaam mee leer omgaan. Ik slik nu 2 diclofenac per dag.
Verder ontzuringstabletjes en de nodige supplementen.
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.. Fijn weekend!
De immunoloog heeft me vanmiddag gebeld. Het bloed en de urine waren goed. Er is wel een te laag immuunglobulinegehalte maar niet dramatisch laag. Er hoeven dus geen maatregelen te worden genomen.
Mocht ik toch weer problemen krijgen zoals longontsteking, moet ik wel naar het Universitair medisch Centrum Groningen voor injecties. Vinger aan de pols houden !
Goed bericht dus.
Fijn weekend allemaal en heel veel sterkte voor degenen die het nodig heeft....
Mocht ik toch weer problemen krijgen zoals longontsteking, moet ik wel naar het Universitair medisch Centrum Groningen voor injecties. Vinger aan de pols houden !
Goed bericht dus.
Fijn weekend allemaal en heel veel sterkte voor degenen die het nodig heeft....
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”