Vannacht een rare nacht gehad, koortsig alleen al.
Als ik een deken erbij pakte omdat ik het koud had kon ik hem alweer afgooien zo snel wisselde het zich af.
Verder steken in mijn gewrichten her en der, en een rare steek in mijn voet.
Kloppende oogkassen en enorme spierpijn die een uur erna ineens weer weg was, heel raar.
Dit heb ik nog niet echt zo gehad, en juist nu ik dus twee dagen de boel stil had gelegd heb ik dat, lekker logisch weer.
Resultaat is dus dat ik tot 5 uur op bed gelegen heb totaal afgedraaid want ik kon gewoon NIET slapen.
Paracetamol, iets om te drogeren, maar slapen ho maar.
Ik zou naar de paarden gaan overdag om te helpen maar ik kon het echt even niet.
Toen besloten om bij te gaan slapen en na het eten s'avonds maar te gaan.
Er ligt sinds een week een ander zadel op haar waar ik veel beter op kan zitten, dus ik wil zoveel mogelijk als ik er ben, twee keer per week is dat rijden.
Voor het eerst sinds jaren kan ik daar echt pijnvrij mee rijden dat is echt een verademing!
Ik heb na 7 jaar mijn gevoel voor rijden weer terug!

Voor de meesten misschien niks bijzonders, maar het is altijd mijn passie geweest en als je ineens niet meer kan rijden door pijn is echt zuur.
Nooit gestopt met de paarden maar rijden trok ik gewoon niet meer, niet qua spierkracht en pijn en niet qua conditie.
Morgen heb ik rijles, vorige week was er iets fout gegaan in het systeem dus ging het niet door.
Morgen dus de tweede keer nadat 2.5 jaar geleden we alles stop hebben gezet omdat ik gewoon helemaal op was.