Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Re: Vervolg op topic: MMS gebruikers? Lymenet.

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 18 Nov 2014, 23:44

Nou plan spinning is geflopt.
Vannacht een rare nacht gehad, koortsig alleen al.
Als ik een deken erbij pakte omdat ik het koud had kon ik hem alweer afgooien zo snel wisselde het zich af.
Verder steken in mijn gewrichten her en der, en een rare steek in mijn voet.
Kloppende oogkassen en enorme spierpijn die een uur erna ineens weer weg was, heel raar.
Dit heb ik nog niet echt zo gehad, en juist nu ik dus twee dagen de boel stil had gelegd heb ik dat, lekker logisch weer.
Resultaat is dus dat ik tot 5 uur op bed gelegen heb totaal afgedraaid want ik kon gewoon NIET slapen.
Paracetamol, iets om te drogeren, maar slapen ho maar.
Ik zou naar de paarden gaan overdag om te helpen maar ik kon het echt even niet.
Toen besloten om bij te gaan slapen en na het eten s'avonds maar te gaan.
Er ligt sinds een week een ander zadel op haar waar ik veel beter op kan zitten, dus ik wil zoveel mogelijk als ik er ben, twee keer per week is dat rijden.
Voor het eerst sinds jaren kan ik daar echt pijnvrij mee rijden dat is echt een verademing!
Ik heb na 7 jaar mijn gevoel voor rijden weer terug! :mrgreen:

Voor de meesten misschien niks bijzonders, maar het is altijd mijn passie geweest en als je ineens niet meer kan rijden door pijn is echt zuur.
Nooit gestopt met de paarden maar rijden trok ik gewoon niet meer, niet qua spierkracht en pijn en niet qua conditie.
Morgen heb ik rijles, vorige week was er iets fout gegaan in het systeem dus ging het niet door.
Morgen dus de tweede keer nadat 2.5 jaar geleden we alles stop hebben gezet omdat ik gewoon helemaal op was.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 19 Nov 2014, 16:14

Vroege update deze keer.
Rijles achter de rug en ik heb nagedacht over wat ik nou wil met het protocol.
Eva Sapi heeft een versimpelde versie van het Cowden protocol en daar wil ik nu deels op over.
Dus ik blijf alle producten van Cowden gebruiken, maar ik wil een aantal dingen veranderen.
Zo is roteren van Banderol en Samento normaal voor resistentie bij Eva Sapi, dat wil ik vanaf nu in gaan voeren, dus 1 of 2 weken de een en dan daarna de ander 1 a 2 weken.
Verder wil ik nu de Cumanda invoeren, ik las ergens dat er stammen zijn die het bij koorts gebruiken en ik begin nu al een paar dagen te neigen naar verhoging..
Dat is niet erg, maar ik wil leven langzaam aan en niet ziek zijn.
Ik wil nu dus twee doseringen Samento of Banderol doen, en een beurt Cumanda.

Voor de leken zal ik uitleggen hoe het protocol nu is:
Het schema is 4x daags druppels: Banderol-Samento-Banderol-Samento.
Bij de Banderol moet ik Serrapeptase en Magnesium nemen samen met de detox druppels Burbur.
Bij de Samento moet ik de detox druppels Sparga, Pinella en Parsley nemen. De laatste dosis eens per 3 dagen ook Zeoliet.
Nu wil ik in de Banderol weken niet alleen maar Burbur gebruiken dus dan ga ik gewoon om en om doen.
Dus de eerste beurt van de dag gewoon enkel Burbur, Serrapeptase en magnesium, en dan de tweede gewoon wat ik normaal als detox druppels zou nemen met de Samento.
En dan zo gewoon door zodat ik niet scheef uit kom met mijn voorraad druppels.
Maximaal wil ik ook 3 doseringen per dag, en ik wil gaan expirimenteren wat MMS kan doen voor die depressieve klachten, wat dus gewoon vette brainfog is.
Ik nam vanmorgen mijn dosis en binnen een half uur was het bingo, nu is mijn ervaring dat MMS dat weg kan nemen dus dat ga ik proberen in lage doseringen tussendoor ofzo.
Nou ja het is even zoeken maar ik hoop dat ik dan zo de meest verdraagbare manier kan vinden om dit zo door te zetten.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 20 Nov 2014, 23:43

Nou vandaag weinig gedaan, was moe en hangerig.
En die toxines van het protocol doen er ook niet goed aan, ik heb last van brainfog en dat vind ik echt loeivervelend. :oops:
Voel me net zo'n dood vogeltje dan, met een hoofd wat niks meer doet of me juist depri laat voelen en ik ben aan alle kanten beurs en stijf.
MMS werkt daar gelukkig wel voor om mijn hoofd schoon te poetsen of wat het ook doet, dus dat doe ik als ik het zat ben.
Vanavond was ik echt stijf en het liefst kroop ik mijn bed in, uiteindelijk voor die pijn toch maar besloten te gaan sporten.
Vervelend is dat als je totaal tegen je zin zoiets gaat doen met een hoofd en lijf wat het eigenlijk niet wil. :(

Vanavond de stoute schoenen aan getrokken en voor het eerst naar spinning geweest, de les van een uur dus iets met dood of de gladiolen.
Had niet verwacht dat ik uberhaupt een uur zou kunnen fietsen, een jaar geleden ofzo kon ik niet eens elektrisch fietsen zonder katskreupel af te stappen. :(
Van tevoren de instructeur besproken en die vond het een goed idee die hartslagmeter in mijn geval, om overbelasting te voorkomen.
Hij gaf het advies om max op 160 te gaan zitten en zeker niet hoger, uiteindelijk zat ik op een gemiddelde van 150 dus dat is netjes.
Ik ging wel een beetje met de moed in mijn schoenen er naar toe, ik durfde gewoon bijna niet te hopen dat het zou lukken deze keer.
Eerder flopten alle dingen gewoon keihard, en dat is nou niet echt motiverend en dat blijft toch in je hoofd hangen op een of andere manier.
In het begin was ik wel enorm stijf en niet pijnloos, al die rommel die ophoopt in mijn lijf van de behandelingen zijn vervelend.
Gelukkig ging het na een kwartier ofzo wel goed, in het begin kon ik niet staan maar na verloop van tijd ging dat dus wel. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Al met al best een doorbraak, dat dit nu de derde keer deze week is dat ik bij de sportschool geweest ben.
Daarbuiten slaap ik me wel een ongeluk trouwens, maar dat mag de pret niet drukken.
Weer conditie opbouwen met Lyme is nooit makkelijk, maar gelukkig gaat het steeds beter en kan ik steeds wat toevoegen.

Al met al ben ik dus ontzettend trots op mijn krakkemikkige lijf, om ondanks de strijd tegen Lyme dit toch weer te kunnen doen. :mrgreen: :mrgreen:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 21 Nov 2014, 17:25

Vandaag een goede dag gehad, tot nu toe zonder extreme spierpijn maar paardrijden wilde toch niet helemaal met mijn benen. :lol:
Gelukkig vannacht redelijk geslapen al was het laat dat ik kon slapen, paard gedaan en nu moe.
Hoef gelukkig niks vanavond en tot nu toe heb ik nog niet echt pijn.
Vandaag een leeg flesje Pinella gevuld met CDS of voor de leken gewoon MMS, vandaag tussendoor 10 druppels genomen en ik hoop dat ik zo de brainfog weg houdt.
De verhoging gaat wel beter dus ik hoop dat het zo blijft, maar ik zit nu maar op 2 druppels per keer dus hoop het te kunnen verhogen.

Al met al dus blij, geen leven wat lamgelegd is door de spinning waar ik bang voor was. :mrgreen:

Edit avond: helaas voel ik me weer echt onwijs rot. Na binnen een uur wel 30 keer op de klok te hebben gekeken ben ik maar weer naar de sportschool gegaan.
Daar een half uur wat gezwommen en geprutst met aquafitness spullen en daarna sauna gedaan.
Daarna was het leed geleden gelukkig dus zo lekker slapen.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 22 Nov 2014, 20:21

Vandaag rustig aan en ben op zoek naar de reden van die depressieve gevoelens s'avonds. :?
Kwam tot de conclusie dat ik het van de Burbur en Banderol sowieso niet heb, Pinella en Parsley heb ik al gebruikt en daar heb ik dat depressieve nooit van gehad.
Dus of het is de combinatie van alles of het is de Sparga die dan overblijft dus die heb ik niet gedaan vandaag.
Tot nu toe ben ik niet depri dus ergens hakt die er enorm in, maar ik weet het pas zeker over een paar dagen.
Morgen begin ik weer met de Sparga maar dan een veel lagere dosis en dan maar 1 keer daags in plaats van 2 keer.

Blij dat ik even rust heb in ieder geval, de sportschool is s'avonds niet open in het weekend, doordeweeks tot 11 uur.
Houdt dus in dat ik niet kan gaan sporten in het weekend als ik me juist s'avonds zo klote voel.
Nouja opgelucht dat ik mogelijk de oorzaak weet en dat ik daar wat mee kan.

Vanavond met badzout wat ik gekocht heb op de beurs gedouched en dat is wel fijn qua effect.
Dan moet je het als scrub gebruiken maar het is om te ontzuren voor in een voetenbad, bad of onder de douche.
Daar doe je ook wel lang mee trouwens zeker met voetenbaden, ruim een kilo voor 25 euro genoeg voor 120 voetenbaden.
Dat hoeft zeker niet elke dag in mijn geval dus prima, voor de douche raden ze 2 a 3 keer per week aan.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 24 Nov 2014, 22:52

Vandaag is de week weer begonnen, even kort bij de paarden geweest en vanavond aquafitness.
De Sparga heb ik verlaagd tot 2 druppels per dag, en dat gaat redelijk.
Ben er nu ook achter waarom mijn schildklier zo rommelt, Sparga is op basis van Asperges en dat is jodiumhoudend.
En laat ik nou raar reageren op jodium extra, dus dat werkt niet zo best.
Schildklier sputtert wel flink momenteel, ik heb een supplement besteld op Iherb op de hoop dat dat helpt, natuurlijk schildklier hormoon.

Morgen begint de nieuwe week voor het schema trouwens, dus dat is dan een Samento week.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 25 Nov 2014, 10:43

@Anoniem,
Anoniem1992 schreef:Mijn schildklier loopt echt enorm te kloten trouwens momenteel. Grr...
mijn oog viel hier op, wat een herkenning. Komt dat door Lyme en co? Edit: oh excuus :? :oops: niet goed gezien lees net
Ben er nu ook achter waarom mijn schildklier zo rommelt, Sparga is op basis van Asperges en dat is jodiumhoudend.
En laat ik nou raar reageren op jodium extra, dus dat werkt niet zo best.
Schildklier sputtert wel flink momenteel, ik heb een supplement besteld op Iherb op de hoop dat dat helpt, natuurlijk schildklier hormoon.

Sinds 20 september 2013 ben ik gestart met behandelen met MMS en bioresonantie doormiddel van een zapper, de Biowave golden stream.
Later is dit uitgebreid met nosodes om te koppelen aan de Biowave en uiteraard de nodige supplementen getest en geslikt.
Ik heb nog een tijd zuurstof geprobeerd maar dit was voor mij vrij heftig qua herxheimers, en in combi met de andere dingen vond ik dat niet handig en is de zuurstofconcentrator eruit gegaan en de GB4000 M.O.P.A er in.
De GB4000 M.O.P.A is er in gekomen omdat ik die over kon nemen, die heb ik nog niet zo lang, dat is net als de Biowave frequentietherapie/bioresonantie.
Dit is aardig het neusje van de zalm op dit gebied en daar ben ik onwijs blij mee, al gebruik ik de Biowave nog steeds.
Kort voor de GB4000 heb ik een gebruikt APS apparaat kunnen bemachtigen wat me ook erg goed doet.
Interessant wat je vertelt over frequentie therapie. Ik heb geen ervaring met MOPA, Biowave. Is MOPA iets anders of sterker als bijvoorbeeld Bioresonantie Bicom 2000? Hoe vaak gebruik je APS? Hier een collega-gebruiker. Ik heb goede ervaringen met APS 2a3 keer per week. Wel gedubd wel niet vertellen maar over de drempel in de wetenschap dat er hier op het nieuwe forum ruimte is voor niet reguliere en natuurlijke behandelingen, jij er over vertelt en iemand anders er misschien ook iets aan kan hebben.
Voor mij persoonlijk is gebleken dat ik baat heb bij APS therapie als één van de componenten van een uitgebreide natuurlijke behandeling. APS therapie is ingezet als ondersteuning bij de natuurlijke behandeling. Bij bijvoorbeeld ontgifting afvoer van afvalstoffen detoxen, versterking van het immuunsysteem en vermindering of verdwijnen van neuropatische pijn kan het worden ingezet.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 25 Nov 2014, 18:56

Ik geloof heilig dat schildklierproblemen van Lyme komen hoor, alleen Jodium maakt je schildklier T3? van als ik het goed heb onthouden.
Alternatief gezien geloven ze ook wel dat de bijnieren en schildklier niet zonder elkaar kunnen.
Als je bijnieren dus overbelast zijn en dat is bij praktisch elke lymie zo doet de schildklier dus mee.
Zelf ervaar ik dat ook zo, als ik moe ben speelt mijn schildklier op, maar ook jodium of iets wat op mijn schildklier werkt dan merk ik gelijk dat ie niet goed werkt.

MOPA is denk ik een stuk sterker als Bicom, het basisapparaat geeft nl de frequenties door en de MOPA is de versterker die het uitstraalt met een plasmatube.
Het is opzich wel hetzelfde principe trouwens, als je online wil zoeken moet je zoeken op Rife, dat is de bedenker van het ding frequentietherapie/bioresonantie.
Zullen vast verschillen in de apparatuur zitten maar ze werken allemaal met frequenties.
De APS is zover ik weet wetenschappelijk al bewezen dus geen reden om daar je mond over te houden denk ik.
Ik gebruik de APS wisselend, de ene week maar 1 keer en de andere week rustig 3 keer.
Heb een periode elke dag gedaan maar dat werd op een gegeven moment teveel, een medelymie heeft daar dezelfde ervaring in, dat het steeds minder nodig was.
Terwijl het in het begin echt wel een soort kickstart was s'morgens, dan deed ik het in bed al.
De ene keer doe ik 4 minuten, en de andere keer 8 of 16, hangt erg af van hoe ik me voel.
Zoals nu heb ik flinke herx jeuk en dan zou ik niet kiezen voor meer als 4 minuten, omdat de APS toch ook weer dingen los maakt.
APS alleen is inderdaad niet afdoende maar het is idd een zeer waardevolle toevoeging waar ik erg blij mee ben.
Welk model heb jij? Ik heb de 1.1 via marktplaats gekocht, ik kon toen ook de 1.4 kopen maar daar moest ik 500 euro meer voor betalen en dat werd me wat gek. :shock:
Schijnt dat beide apparaten nu niet meer te vergelijken zijn ook qua resultaat maar ik ben hier al erg tevreden over.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 25 Nov 2014, 19:08

Verder de update van vandaag: tatatatadaaaaaaaa surprise! Herxnight en dag hier. :|
Gisteren Borrelia gedaan met Mopa, bewust laag ingesteld maar helaas een mega reactie voor deze sterkte. :evil:
Eerst toen ik ging liggen op mijn spijkermatje knalde er een wervel op zijn plek, nou mooi zo zou je denken.
Maar s'nachts werd ik met een mega herx wakker, alles zeer, hoofdpijn, oorpijn aan beide oren, dan weer warm dan weer koud en ontzettende jeuk en misselijk.
Ik heb niet voor niks mijn zomerdekbed er nog op met 3 losse dekens.
Toen Mopa wakker gemaakt om 4 uur s'nachts en daarmee twee frequenties voor mijn oren gedaan, voor mijn rug en tegen ontsteking.
De oor en hoofdpijn was gelukkig snel weg, mijn rug werd ook al snel beter, dus joepjee Mopa saved the night, beetje jammer dat ik daarna niet meer geslapen heb.. :roll:

Rond half 10 beneden geweest voor thee en wat te eten en daarna iets van 3 a 4 uur bijgeslapen, en rond 3 uur naar paard geweest.
Kom nu pas een beetje bij, maar ik heb nog steeds overal jeuk en ben misselijk dus leuk dagje.
Heftige reactie ook die ik niet verwacht had, denk toch de combi van Cowden en Mopa dat het zo hard is ingeslagen.
Wel gewoon Cowden doorgezet, dus 2x3 druppels Samento en 3 druppels Cumanda, met de Serrapeptase erbij maar dat is normaal.
Eigenlijk zou ik nu ook Zeoliet vanavond moeten nemen maar daar word ik normaal al zo misselijk van, dus dat moet morgen maar even.
Zometeen mezelf bij elkaar vegen voor een les spinning van een uur, zal wel minder gaan na die slechte nacht maar rustig aanbeweging is ook beweging.
En als die toxines wat weg zijn knap ik waarschijnlijk wel enorm op dus schop onder mijn reet en gaan..
Op deze manier haal ik het abonnement op de sportschool er wel dik uit, plan is 4 keer per week en dat zijn allemaal groepslessen. 8-)

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 25 Nov 2014, 23:14

@Anoniem,
Anoniem1992 schreef:De APS is zover ik weet wetenschappelijk al bewezen dus geen reden om daar je mond over te houden denk ik.
Is wetenschappelijk bewezen http://www.apstherapy.nl/wp-content/upl ... 014-05.pdf De therapie wordt wereldwijd toegepast in pijnklinieken, ziekenhuizen, artsen- en therapiepraktijken. Ik had er eerder nog nooit van gehoord maar het bestaat al een flink aantal jaar in Nederland.
Ik gebruik de APS wisselend, de ene week maar 1 keer en de andere week rustig 3 keer.
Heb een periode elke dag gedaan maar dat werd op een gegeven moment teveel, een medelymie heeft daar dezelfde ervaring in, dat het steeds minder nodig was.
Terwijl het in het begin echt wel een soort kickstart was s'morgens, dan deed ik het in bed al.
De ene keer doe ik 4 minuten, en de andere keer 8 of 16, hangt erg af van hoe ik me voel.
Zoals nu heb ik flinke herx jeuk en dan zou ik niet kiezen voor meer als 4 minuten, omdat de APS toch ook weer dingen los maakt.
APS alleen is inderdaad niet afdoende maar het is idd een zeer waardevolle toevoeging waar ik erg blij mee ben.
Ik doe een behandeltijd van 4 x 8 minuten per keer/dag en verschillende behandelschema's die ik kan afwisselen.
Welk model heb jij? Ik heb de 1.1 via marktplaats gekocht, ik kon toen ook de 1.4 kopen maar daar moest ik 500 euro meer voor betalen en dat werd me wat gek. :shock:
Schijnt dat beide apparaten nu niet meer te vergelijken zijn ook qua resultaat maar ik ben hier al erg tevreden over.
Ik gebruik het model 1.4 het model voor de 1.4s (= het nieuwste model) en bevalt mij erg goed. Ik weet niet wat de verschillen precies zijn tussen de oudere en nieuwe modellen.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Terug naar “Alternatieve therapieën”