neeSproetje schreef:nieuwe moderator

Het is goed om te weten dat er juridische problemen (en of het opleggen van een hoge boete) kunnen ontstaan als auteursrecht niet goed wordt opgevolgd.
neeSproetje schreef:nieuwe moderator
Ik begrijp je punten en ik lette er in het begin ook onvoldoende op. Het zijn echter regels waar wij ons aan moeten houden.Henriëtte schreef:Roxy je hebt gelijk met betrekking tot het vermelden van een info bron.
Persoonlijk ben ik wel van mening dat als men telkens toestemming van de auteur moet aanvragen daar weleens dagen overeen kunnen gaan eer de vraag beantwoordt zal worden of wellicht in het geheel niet.
Het zal mij in ieder geval iets meer weerhouden om nog het een en ander te posten en zeker om dat spontaan te doen.
Pathogen penetration through the blood brain barrier (BBB) is often influenced by calcium signaling in the endothelial cells triggered by extracellular host-pathogen interactions
We now demonstrate that B. burgdorferi transmigration across the BBB also depends on the bacterium’s ability to influence Ca2+responses in HBMEC
Complete or near complete inhibition of B. burgdorferi migration through endothelial cell barriers occurs when calcium signaling pathways are interrupted.
MacDonald found three Borrelia pathogens, including B. burgdorferi the causative agent of Lyme disease, thriving inside parasitic nematode worms, worm eggs or larvae in the brain tissue of nineteen deceased patients. These microscopic worms are endosymbionts, meaning the Borrelia bacteria dwell inside the worms. A tick bite delivers the nematode into the human body.
“Both the worms and the Borrelia pathogens can cause devastating brain damage,” said MacDonald.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten