Als ik pittiger inzet heb ik dat helaas wel eens, alleen dit is de eerste keer zo lang.
Qua rijles ben ik een tijd geleden overgestapt naar een andere instructeur en die is voor mij echt top, ik voel totaal geen stress en ik les ook maar een keer per week.
Juist om te zorgen dat het niet too much wordt en dat gaat goed.
Ik weet niet wat het nu is, ik heb nu wel twee keer Flagyl geslikt heb afgelopen dagen wie weet is dat de boosdoener, of in elk geval mede i.c.m. de rest.
Wat wel echt scheelt is dat het absoluut niet zeer doet als ik genoeg Plaquenil slik, dus als ik tape zie je er eigenlijk niks van en voel ik het ook niet.
Qua verdere stress heb ik wel stress om van alles, ik merk dat als ik niet op aardig de max van mijn kunnen ga zitten mijn conditie laatste tijd niet vooruit gaat.
Terwijl ik algemeen wel meer doe bij de paarden, vaker vooral niet zozeer langer per dag.
Dat bezorgt me wel stress, en die nare herxheimers waar die angst en onrust bij komt kijken doet er ook niet goed aan natuurlijk.
Qua supplementen heb ik daar ook amper dingen voor staan die ik kan slikken, de dingen die ik heb wordt ik erg suf van dus dat is overdag geen optie.
Dat is dus weer afwachten en uitzoeken wat gaat werken, en dat geeft me wel stress natuurlijk ik wil niet weer stappen terug doen!
Het stiekeme gepieker hoe ik de boel weer goed krijg werkt daar natuurlijk alles behalve aan mee, maar als ik niks doe weet ik ook dat het niet zomaar weer goed is weet ik uit ervaring.
Stom allemaal dus even, mijn vader heeft voor de GB4000, het apparaat wat MOPA aanstuurt kabels gemaakt zodat ik hem zonder MOPA kan gebruiken.
Handig zo'n vader die kabels en stekkertjes bewaard.

Met MOPA is hij namelijk enorm sterk, voor het mooie te sterk naar mijn zin voor met name killen, en MOPA is te groot om elke keer naar beneden te slepen, totaal 10 kilo.
De GB4000 is het apparaat wat je alleen ook kan gebruiken, en MOPA is de versterker die je aan de GB4000 koppelt.
Enige is dat je dan kabels moet hebben met handvatten zoals bij bioresonantie normaal is, en die heb ik niet maar kosten een slordige 100 dollar.

Mijn vader heeft vanavond kabels in elkaar geflanst die aan de polsbandjes voor de Biowave kunnen, en ik wil kijken of als ik de GB4000 vaker gebruik ik weer fitter wordt.
Vanavond dus 20 minuten bijnierfrequentie gedaan, en een paar andere dingetjes, duimen draaien dus.
Wat trouwens wel vervelend is is dat als de Plaquenil uitgewerkt is ik me echt beroerd voel, veel gewrichts en spierpijn, steken in mijn hoofd plus koortsig.
De Flagyl maakt kennelijk best veel los wat dan wel weer positief is natuurlijk, maar met plaquenil merk ik het niet.

Dat ik het nu pas typ is echt dat het me nu net opvalt en dat het nu echt uitgewerkt is.
Ach ja zo blijft het zoeken, het omvat zoveel klachten dat je ook tig duizend verschillende supplementen nodig hebt, of dat het weer verschuift.