Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 21 Feb 2015, 23:12

Ik heb het vaker gehad helaas Daisy.
Als ik pittiger inzet heb ik dat helaas wel eens, alleen dit is de eerste keer zo lang.
Qua rijles ben ik een tijd geleden overgestapt naar een andere instructeur en die is voor mij echt top, ik voel totaal geen stress en ik les ook maar een keer per week.
Juist om te zorgen dat het niet too much wordt en dat gaat goed.
Ik weet niet wat het nu is, ik heb nu wel twee keer Flagyl geslikt heb afgelopen dagen wie weet is dat de boosdoener, of in elk geval mede i.c.m. de rest.

Wat wel echt scheelt is dat het absoluut niet zeer doet als ik genoeg Plaquenil slik, dus als ik tape zie je er eigenlijk niks van en voel ik het ook niet.
Qua verdere stress heb ik wel stress om van alles, ik merk dat als ik niet op aardig de max van mijn kunnen ga zitten mijn conditie laatste tijd niet vooruit gaat.
Terwijl ik algemeen wel meer doe bij de paarden, vaker vooral niet zozeer langer per dag.
Dat bezorgt me wel stress, en die nare herxheimers waar die angst en onrust bij komt kijken doet er ook niet goed aan natuurlijk.

Qua supplementen heb ik daar ook amper dingen voor staan die ik kan slikken, de dingen die ik heb wordt ik erg suf van dus dat is overdag geen optie.
Dat is dus weer afwachten en uitzoeken wat gaat werken, en dat geeft me wel stress natuurlijk ik wil niet weer stappen terug doen!
Het stiekeme gepieker hoe ik de boel weer goed krijg werkt daar natuurlijk alles behalve aan mee, maar als ik niks doe weet ik ook dat het niet zomaar weer goed is weet ik uit ervaring.
Stom allemaal dus even, mijn vader heeft voor de GB4000, het apparaat wat MOPA aanstuurt kabels gemaakt zodat ik hem zonder MOPA kan gebruiken.
Handig zo'n vader die kabels en stekkertjes bewaard. :lol: 8-)

Met MOPA is hij namelijk enorm sterk, voor het mooie te sterk naar mijn zin voor met name killen, en MOPA is te groot om elke keer naar beneden te slepen, totaal 10 kilo.
De GB4000 is het apparaat wat je alleen ook kan gebruiken, en MOPA is de versterker die je aan de GB4000 koppelt.
Enige is dat je dan kabels moet hebben met handvatten zoals bij bioresonantie normaal is, en die heb ik niet maar kosten een slordige 100 dollar. :shock:
Mijn vader heeft vanavond kabels in elkaar geflanst die aan de polsbandjes voor de Biowave kunnen, en ik wil kijken of als ik de GB4000 vaker gebruik ik weer fitter wordt.
Vanavond dus 20 minuten bijnierfrequentie gedaan, en een paar andere dingetjes, duimen draaien dus.

Wat trouwens wel vervelend is is dat als de Plaquenil uitgewerkt is ik me echt beroerd voel, veel gewrichts en spierpijn, steken in mijn hoofd plus koortsig.
De Flagyl maakt kennelijk best veel los wat dan wel weer positief is natuurlijk, maar met plaquenil merk ik het niet. :?
Dat ik het nu pas typ is echt dat het me nu net opvalt en dat het nu echt uitgewerkt is.
Ach ja zo blijft het zoeken, het omvat zoveel klachten dat je ook tig duizend verschillende supplementen nodig hebt, of dat het weer verschuift. :roll:

tokedri

Berichtdoor tokedri » Wo 25 Feb 2015, 12:37

Voelt de angst als ineens en echt lichamelijk?
Ik heb het regelmatig en kan het niet anders omschrijven als angst maar dat is het niet
Het voelt alsof iets uit balans is en ik krijg echt een heel intens angstgevoel in mijn hoofd en lijf, bizar en het komt en het gaat.
Ik heb het maanden niet gehad of een beetje en nu is het terug.
Snap niet waarom...ik haat t zeg
Doe mij maar de pijn enz, is beter te doen

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 25 Feb 2015, 16:47

Ik heb hetzelfde als jij inderdaad.
Bij mij is het heel erg lang weg geweest en nu is het terug.
Nu met de ivermectine pauze erbij en Phenylalaline en 400 mg L-theanine gaat het goed.
Maar of ik dat redt als ik weer ivermectine ga gebruiken? Geen idee.
Maar het is inderdaad ontzettend hinderlijk, zo niet verschrikkelijk.

tokedri

Berichtdoor tokedri » Do 26 Feb 2015, 14:29

Bij mij is het ook heel lang weg geweest en nu komt het langzaam terug.
Ik ben niet in behandeling dus ik snap al helemaal niet waarom het maanden weg was en nu terug komt.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 26 Feb 2015, 19:48

Bij mij is het echt terug gekomen sinds ik behandel en flink behandel.
Snap dus best dat je het niet snapt.

Update vandaag:
Hier vandaag lijk ik weer aardig te functioneren in elk geval, erg blij mee in elk geval.
Van vanmiddag tot nu wel vier keer Houttunya genomen, 4x4 druppels en dat lijkt goed te gaan. *klopt af*
Dat is dus fijn, ik ga wel weer proberen na die weken Ivermectine of Cowden algemeen weer beter valt.
Wie weet kan ik dan even een tijdje kalm aan doen met Ivermectine, als het goed gaat tenminste dat is duimen draaien.

Sparga laat ik achterwege in elk geval dat is bij mij niet best, wat niet aan de werking zelf kan liggen volgens mij. :?
De angst en onrust is in elk geval heel goed onder controle met Fenylalaline, dat zorgt voor o.a. een hoger Dopamine level.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 27 Feb 2015, 20:31

Dag 2 weer Cowden:
Gaat goed, 8 dr. Samento en 8 dr. Banderol genomen plus de aanbevolen 2 capsules serrapeptase en extra magnesium.
Tot nu toe gaat dat aardig, ik neem s'avonds een plaquenil voor de pijn die ik heb na 4 doseringen Samento/Banderol.
Meer gemak als noodzaak nu tot nu toe, maar hopelijk voorkomt het erger verder. :)
Verder geen bijzonderheden, ik voel me best goed vandaag met de Fenylalanine erbij.
Eerder voelde ik me erg depri van Cowden en nu lijkt dat goed te gaan.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 02 Mar 2015, 20:55

Dag 5 met Cowden achter de rug.
Ik zit nu probleemloos op 16 druppels per dag, voor de ivermecine was 8 wel de max qua comfortabel, 12 was echt over de limiet van wat kon.
Goed teken dus, het wisselt per dag hoeveel pijn ik heb, de eerste dagen heb ik Plaquenil geslikt, eentje dan s'middags.
Laatste twee dagen gaat het gelukkig goed, maar die ene is dan ook echt genoeg om de hele dag verder goed door te komen.
Die pijn komt dan ook pas na de 2e of 3e dosis druppels van de dag opzetten als de pijn komt.

Mogelijk ga ik morgen kijken of ik het op kan voeren rustig aan, maar het moet wel enigsinds comfortabel blijven.
Positief is wel dat ik nu weer uit de dip gekropen ben waar ik laatste week in zat, die verandering/afwisseling is bij mij echt nodig.
Na verloop van tijd wil het niet meer en dan stop ik, doe ik een tijdje wat anders en daarna kan ik wel weer terug naar het vorige, de ivermectine nu dus.
Ik voel me nu weer goed, mijn energiepijl is best oke alhoewel ik wel weer als vanouds mega kan slapen, lang dus vooral en dat heb ik ook nodig ook.

Het wakker worden duurt ook wel weer langer, ik heb wel echt een uur nodig om goed te landen op aarde en mezelf weer mens te voelen.
Verder gaat het de rest van de dag tot nu toe goed dus dan is dat maar zo, al zou ik liever verder gaan met mijn leven, maarja zo werkt het niet.
Gewoon door gaan met ademhalen dus, ik ga gewoon verder en ik mag denk ik echt niet klagen zoals het nu weer gaat..
Al breek ik er soms finaal mijn hersens over hoe nou weer uit het dal te klimmen, het gaat alles behalve vanzelf en geeft flink stress op zo'n moment. :?

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 05 Mar 2015, 20:17

Hier nog steeds de status goed, ik merk nu wel dat ik weer onrustig aan het worden ben en mijn voetzolen doen vervelend.
Dat is dus met de ivermectine al dezelfde dag, pittig spul dus wel.
Verder heb ik het op 4x4 druppels gehouden voor de zekerheid met name omdat ik veel gedaan heb deze week en dat ook wilde blijven doen als het lukte.
Dat lukt aardig goed nog tot nu toe, dus zeer tevreden.

Verder merk ik ook echt dat ik nu alweer stukken meer kan als 6 weken geleden. :D

Edit: even vergeten, maar ik heb LDN nu tot mijn beschikking, Low Dose Natrexone is dat.
Nog niet geprobeerd ik heb ze vanavond gecapsuleerd, meeste mensen lossen het op in water maar ik kan capsuleren a'la apotheker dus voor mij geen issue.
Dat zijn tabletten van 50 mg, een middel van oorsprong om af te kicken van drugs.
Ze zijn gecapsuleerd in 0.5 mg, en dat is normaal om op te bouwen tot 5 mg of iets die kant op.
Nouja ik kan er altijd twee of meer nemen, maar kleiner kan ik ze niet zomaar maken natuurlijk. :)

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 08 Mar 2015, 00:04

He verdorie..
Ik voelde me de hele dag al niet tof, het wilde allemaal niet en pijn overal en depri.
Pak ik mijn supplementen van vanavond, blijkt dat ik zowel de Fenylalanine, PEApure en de Histame vergeten ben in te nemen.
Sja nu snap ik waarom mijn lichaam na twee doseringen Cowden voelde alsof ik onder een vrachtwagen beland was. :?
Het bizarre is dus dat ik eigenlijk 95% van de tijd maar 1 capsule van de 3 capsules per dag aan PEApure slik, ik vergeet het en dezelfde dag heb ik zere schenen, alle aanhechtingen en een oude breuk speelt op plus ik liep gewoon krom door de pijn en stijfheid in mijn rug.

Zo zie je maar weer hoe belangrijk het is om niet te knoeien met wat werkt, onder het mom ik wil van die hoeveelheid potten met pillen af.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 09 Mar 2015, 23:01

Nou na gisteren de vergeten PEApure gaat het nog steeds niet lekker.
Ik heb sinds een dag of twee ook weer klachten qua verhoging, mijn immuunsysteem is dus weer lekker op dreef.
En dat houdt in een massale sterfte van mijn Bartonella vriendjes en dus hallo onrust en angst, heeeeel fijn dus. Not..
Ik heb vorige keren Doxy geslikt tot de koorts weer foetsie was, maar ik wil nu wat anders proberen om te kijken hoe dat gaat.

Die Bartonella moet wel een keer dood namelijk, en ik wil wel aan het Cowden protocol blijven eigenlijk maar na 9 dagen al verhoging en koorts is wel rap.
Nu heb ik thc olie staan voor het geval ik acuut meer pijn heb, pijn die slecht te controleren is dat is vaak onverwachts, of als iets echt too much was.
Dat werkt bij mij erg goed, ik ben van de pijn af, en vaak zit ik er dan ook wel goed doorheen en heb ik gelijk in mijn hoofd ook even rust.
Wat ik nu wil doen is kijken of ik dit door kan zetten en dus de verhoging kan laten voor wat het is als ik er een lage dosis wietolie bij neem.

Dat werkt een voor de pijn die ik zonder die verhoging niet meer heb, en twee voor die rottige onrust/angst/depressies van die reacties op het afsterven van de Bartonella.
Die reacties vreten me echt op, en verhoging hebben vreet toch al zoveel energie, dan wil ik in elk geval rust hebben en zo min mogelijk pijn.
Ik ben trouwens in het verleden met medicatie op recept gestopt die je gerust in de categorie drugs kan zetten, en ben totaal niet verslavingsgevoelig.
Dat is dus totaal geen zorg voor mij.

Over Bartonella, even een stukje eruit genomen waar ik van de Bartonella die-off last van heb, dat is dikgedrukt:
Koorts, rillingen, opgezwollen pijnlijke lymfeklier, hoofdpijn, pijn aan het scheenbeen, gewichtsverlies, keelpijn, huiduitslag, specifiek vermelde klacht is pijn onder de voetzolen.
Een Bartonella infectie kan ook emotionele symptomen geven zoals, suïcidale gevoelens, paniek, depressie, agitatie, woede en angst.

Nouja zeker dat emotionele erbij is wel op zo'n moment de limit.
Het onderdeel paniek kan je zo groot maken als je wil daar hoef je niet per definitie platgespoten voor in een isoleercel te zitten om het maar zo te formuleren.
Bij mij is dat gewoon constant aanwezig, constant een gejaagd gevoel en als ik me echt slecht voel ga ik me druk maken om dingen waar ik me normaal niet druk om maak.
Die constante stress i.c.m. de moed wat verliezen en dus wat depri maakt het zeker niet makkelijk.

Terug naar “Alternatieve therapieën”