Je zegt:
Daisy schreef:Laten we blij zijn met meer bekendheid over Lyme, we willen toch uit deze schaduwtoestand komen? Alle aandacht op de ziekte van Lyme is welkom.
Maar het is wel belangrijk dat het geen vertekend beeld gaat geven.
Het is niet voor niets dat de namen van lymeartsen zelfs hier niet genoemd kunnen worden.
Er zijn in het verleden genoeg artsen a.d. schandpaal genageld in dit verband.
Niet alleen aan de schandpaal, maar zelfs rechtzaken zijn hierover geweest.
Ook in Nederland, dat wist je toch wel?
Bovendien zijn niet alle journalisten bereid om dit ter discussie te brengen aan het grote publiek, terwijl het nu juist de kern van het probleem vormt.
Samen met de ontwikkelingen voor een vaccinatie.
Er wordt nog steeds beweert dat chronische lyme niet bestaat
Ik weet niet welke richting Lars heeft gekozen i.d. journalistiek.
Hopelijk is hij/zij onderzoeksjournalist.
En werkt hij/zij voor een wat "betere" omroep.
Belangrijk vind ik dat de ogen hier niet voor worden gesloten.
Met bv leuke lieve aardige praatjes, laat maar eens zien hoe de werkelijkheid in elkaar steekt.
Misschien heb je zelf niet zo de behoefte om je druk te maken over een CBO richtlijn, maar velen uit het verleden zijn hiervan de dupe geworden incl. mijzelf, en dat zal ook zeker in de toekomst zo blijven met deze richtlijnen.
Als iemand naar Nijmegen wil doorverwezen worden, moet ie tegenwoordig al een uitgebreide vragenlijst invullen, etc...om aub in aanmerking te komen voor langere antibioticum
Nu weet ik dat jij niet zo voor antibioticum bent, en dat laat je ook goed merken.
Maar ik ben ervan overtuigd dat wanneer ik meteen een langdurige ab had voorgeschreven gekregen, en dan 2 verschillende, dat ik dan hier nu niet had hoeven zitten typen.
Ik was in de bloei van mijn leven, daar is nu niets meer van over. Ik kan na 5 jaar nog steeds niet werken, door onjuiste behandeling in het verleden.
Ik ben tot 2 keer toe gecracht, waarvan de 1e keer kantje boord is geweest.
NB
ik zei dat ik na 5 jaar nog steeds niet kon werken, maar dat moet zijn 2 jaar.
Sorry!