Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 11 Sep 2015, 22:01

Ja, van erg ver en daarom moet ik hier ook blij mee zijn. :)
Het is normaal dat het nu niet zo vlot meer gaat, maar toch wil ik dat graag.
Ene moment kan ik het prima accepteren het andere moment denk ik grrrrr, kon ik maar...
Maarja dat zit er voorlopig niet in.
Ik kan in elk geval dagelijks naar stal, een andere als eerst en hoef ik niks te doen alles word daar gedaan.
Enige waar nu wat hulp nodig is is binnen zetten maar dat is enkel wandelen en daar wordt ik niet slechter van.
Het vergt wel meer slaap om elke dag te kunnen maar het lukt, dat is heel wat en voelt bijna normaal.
Verwend heet dat, en ik moet zeer regelmatig even zeggen tegen mezelf:
Aanstaande 20 september ben je PAS 2 jaar bezig met iets wat al 8 jaar de boel terroriseert van binnen.
Wees blij met je progressie en geniet nou gewoon van wat je weer kan, en kijk niet te ver vooruit.
Als ik dat tegen mezelf zeg ben ik ook wel weer heel blij dat dit gelukt is, en dat ik weer aardig onbelemmert dingen kan doen zonder ellende.
Mijn grote vriend Tramadol werkt daar ook fijn aan mee, nog steeds 50 mg retard 1x daags.

Verder is dinsdag de DMSO binnen gekomen, ik heb 99.8 procent pure besteld via ebay.
Ik neem nu 4 capsules ongeveer 3/4 gevuld per dag, het is echt enorm smerig daarom via capsules.
Dan denk je kan dat? Uhhh als je erg snel bent wel. :lol:
Dus glas drinken erbij, dmso in de capsule, heel snel sluiten en doorslikken. :D
Ik heb nu dus een rug die los komt en algemeen heb ik een soepeler lichaam.
Mijn spieren zijn meer ontspannen wat best maf voelt, verder zou het dit doen:
http://www.apotheek.nl/medicijnen/dmso# ... uik-ik-het

Dat leek mij het proberen waard en DMSO is niet zo duur, een halve liter voor 25 euro.
Ongeveer een theelepel per dag is wat nodig is, wel voorzichtig zijn want het kan ontgiftingsreacties geven.
Mensen die slecht reageren op sulfaten, dit bevat/is sulfaat dus beetje opletten. :)

Lief dat je reageerde. :D

hope

Berichtdoor hope » Vr 11 Sep 2015, 23:29

Tramadol is mijn vriend ook, maar dan 100 en 150. Mijn andere vrienden heten dolcidium en rivotril. :lol:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 12 Sep 2015, 00:13

Ik heb gelukkig meestal hier zat aan, maar dat komt wel door de APS en de peapure die ik gebruik.
Anders is het hier bij 100 mg snel in een keer nog niet onder controle, zeker weten niet.
Zeker de APS is een topding, die scheelt veel geld per jaar aan peapure en extra tramadol.
Plus het is ook een detox, dus alle detox supplementen zijn vrij snel de deur uit gegaan toen de APS er was.
Ik moet het alleen wel 1x per week doen anders krijg ik gewrichtspijn enzo.
Vooral het pijnlijk stijve blijft bij mij over zonder tramadol, daardoor ga ik verkeerd bewegen en dus meer pijn.
Als ik flink behandel heb ik wel echt behoorlijk pijn zonder tramadol, en met is het dan echt veel prettiger.
Ik bevries lijkt wel van dat stijve, doordat het via mijn nek en rug op mijn hoofd slaat kan ik dan niet veel meer.
Het kost dan erg veel moeite allemaal wat mijn plezier zwaar bederft.
Ook word ik dus gauw misselijk van pijn, ik denk dat dat uit mijn nek komt, mijn wervels staan erg gauw scheef en bij pijn en dus verkrampen komt er dan ergens verkeerd druk op, dat denk ik in elk geval.
En dan 50 mg retard, er is een wereld voor me open gegaan, een wereld waarin ik niet 24/7 denk aan Lyme en wat ik niet kan.
En heb ik wel eens een uitspatting met fysiek veel dan kan je in mij rustig 150 mg stoppen zonder dat ik omval.
Dat was dan de days after vaak drama, als ik die dag dan genoeg tramadol slik heb ik de dagen erna bijna geen extra pijn, omdat ik gewoon goec kan bewegen.

hope

Berichtdoor hope » Za 12 Sep 2015, 23:18

Ik was nog topamax vergeten als vriend. Deze vrienden helpen me mijn werk vol te houden.
Aps... Is dat iets zoals ultrasoon? Sorry, ken weinig van alternatief. Alleen cowden ...

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 15 Sep 2015, 00:45

Das iets met microstroom, het verhoogd de ATP in het lichaam wat voor veel processen en aandoeningen belangrijk is.
Zonder dat zou ik veel minder kunnen, dan gaat de boel ontsteken, als eerste mijn knieen.
Ik rommel nu weer wat rond op stal, maar werk is hier nog kansloos.
Gisteren was ik door de wekker geslapen en niemand thuis, kwart over 4 werd ik pas wakker. :|
Dan denk je dan kan je s'avonds toch niet meer slapen? Nou wel dus, ik had het nodig blijkbaar.
Ik ben er wel van opgeknapt, maar dat zijn wel de momenten dat ik heel erg baal. :cry:

Zoveel medicatie zou mijn lichaam niet accepteren trouwens, ik mag al in mijn handjes knijpen dat tramadol zo goed werkt zonder bijwerkingen.
Maar ik vind het grote nadeel van tramadol dat het niks aan de situatie veranderd, het neemt alleen pijn weg.
De oorzaak zit er nog, dus daarom probeer ik zoveel mogelijk met natuurlijke/alternatieve ontstekingsremmers te doen.
Doe ik dat niet zou 400 mg tramadol denk ik te weinig zijn, ik ga op een vrij slecht moment door 100 mg heen in een keer ingenomen..
Dus eigenlijk moet ik heel blij zijn dat ik het zo kan doen en op zo weinig af kan, al vergt dat geregel en meerdere sups en pillen. Oja en apparaten, twee zelfs. :|

Ik ben er ook nu achter dat mijn schildklier na vorige week verlagen nu weeeeer te snel is.
Nu ga ik het zonder schildklierhormoon proberen, van 1/12 naar niks.
Reden? Ik ben gestart met B12 en dmso, beiden kunnen invloed hebben dus kennelijk ben ik goed op weg.
Dat zou inhouden dat ik binnen 11 maanden van het schildklierhormoon af ben, met werkende schildklier. :mrgreen:

hope

Berichtdoor hope » Di 15 Sep 2015, 21:22

b12 spuiten, deze vriend was ik nog even vergeten...

Hoe geraak je aan zo een apparaat? Duur zeker?
Want de fysio masseert mijn rug wel los en dat helpt gek genoeg tegen de vermoeidheid??
Een alternatieve massage. Maar ik krijg er teveel pijn voor terug. En nee, dan is tramadol 100 ook niet genoeg.

En ik ben blij dat mijn lijf deze pijnstillers trekt, want ik heb geen andere keuze...
Er moet iemand voor de kinderen zorgen ( alleenstaande moeder).
Voordeel is dat ik geen wekker nodig heb. Ontbijten doen ze in het weekend alleen, maar tegen de middag is er een wekdienst.
En in de week zet ik 3 of 4 wekkers, voor de zekerheid.

Werken is trouwens noodzaak. Fijn voor de sociale contacten, maar niet voor mijn lijf.
Voltijds gaat natuurlijk niet. Het is bijslapen als de kinderen op school zijn, anders zouden zelfs geen 4 wekkers helpen...
Mijn huishouden is een ramp, want de combi is eigenlijk te zwaar...
Een aai van mij aan je paarden!

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 17 Sep 2015, 22:53

Ik heb 250 euro voor de aps mk 1.1 betaald via marktplaats, dat apparaat is circa 10 jaar oud.
Laat je dus niet naaien door er 500 euro voor te geven want daar azen ze op. :!:
Ik woon gelukkig nog thuis, ik hoef verder dus niks en dat is voor mij een verademing.
Nu klim ik weer uit mijn energie dip trouwens, nu heb ik voor mijn doen echt weer goede dagen.
Net gestopt met de B12 en de dmso, ik heb last van mijn darmen en de dmso lijkt het niet te zijn.
Nu dus de B12 gestopt, teveel schijnt diarree te kunnen veroorzaken dus ik hoop dat dat het is.
Alleenstaande moeder is lastig in dit geval, maar gezond is het niet zoveel medicijnen.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 06 Okt 2015, 00:02

Nou ik heb het een week zonder APS geprobeert, maar dan kan ik dus bijna niks meer.
Ik ben niet vooruit te branden en echt ontzettend moe en stuk meer pijn.
Eergister weer de APS gedaan en ik ben er weer, ik kan weer wat ik voor die week zonder kon gelukkig.
Vandaag best veel gedaan en dat goed doorstaan, al merk ik wel dat de tramadol gelijk omhoog moet naar 2x daags 50 mg.
Maar al met al zet de stijgende lijn nog wel door, niet qua uren slaap maar ik ben na een gebroken nacht wel in staat wat te doen.
Dat kon vorig jaar dan echt niet, goed teken.
Ik heb nu ook een stressvrije omgeving op stal, met veel mensen waar ik happy bij ben.
Dat doet wonderen, laatste maanden op de vorige stal kwakkelde ik weer, en veel moe.
Dat is nu echt anders, al moet ik goed opletten op mezelf en mezelf aan de regels houden die mijn krakkemikkige lijf stelt. :P

Saai dus, en ik hoop dat het nog veel saaier gaat worden.
Dat zou zeggen dat ik echt opknap.
Momenteel gebruik ik fenbendazol overdag en voor het slapen wietolie erbij.
Verder gebruik ik nog nosodekorrels borrelia 30k, ik heb ook nog 200k
Ook tramadol en wietolie kan bij mij prima samen, fijn al had ik liever gehad dat ik echt zou slapen als een blok beton van die combinatie.
Ik denk nu ook na wat ik ga doen, ik heb wat opties bedacht:
- weer cowden proberen
- molybdenum
- propolis
- weer een B12 kuurtje
- de DMSO heropstarten, omdat die diarree van de B12 leek te komen.

Ik wil in elk geval afwisselen, maar ik denk dat ik morgen geen fenbendazol neem maar weer eens cowden probeer, met DMSO erbij.
Vandaag geen fenbendazol genomen dus dat scheelt, ik kan gelijk van start.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 06 Okt 2015, 00:24

@Anoniem,
Anoniem1992 schreef:Nou ik heb het een week zonder APS geprobeert, maar dan kan ik dus bijna niks meer.
Ik ben niet vooruit te branden en echt ontzettend moe en stuk meer pijn.
Eergister weer de APS gedaan en ik ben er weer, ik kan weer wat ik voor die week zonder kon gelukkig.
Een duidelijk signaal dat je de APS behandelingen nodig bent ;).
APS therapie is bij mij ingezet als ondersteuning bij de natuurlijke behandeling. Bij ontgifting afvoer van afvalstoffen detoxen, versterking van het immuunsysteem en vermindering of verdwijnen van neuropatische pijn kan het worden ingezet.

Ik heb er veel baat bij. Ik behandel afwisselend 2 a 3 keer per week met een behandelserie van 4x8 minuten (32 minuten). Inclusief ontspanning voor de APS behandeling van 15-20 minuten is de totale behandeltijd bijna 1 uur.
APS therapie bij chronische ziekte http://www.apstherapy.nl/over-aps-thera ... he-ziekte/
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 06 Okt 2015, 02:34

Duidelijker kan je het niet krijgen nee, maar ik kon wel slapen. :P :lol:
Nee gein, het gaat prima zo maar slapen is erg wisselend, vorige week niet. :D

Ik hoef sinds ik de APS heb geen of bijna geen detox supplementen te gebruiken, dat was eerder noodzaak.
En ik gebruik hem maar 8 minuten per week, niet eens elke dag.
Bij meer als 1x per week doe ik geen oog dicht, tenzij ik erg moe ben anders kan het niet.
Mijn schildklier doet trouwens ook weer wat ie moet doen, zonder verhogen van het schildklierhormoon.

Ik heb alles klaar gezet van Cowden, houttunya en cumanda is het plan voor nu, met serrapeptase, zeolite, magnesium en de detox druppels.
Meteen een strip paracetamol erin gedaan en tramadol, dat zal wel wenselijk zijn ben ik bang.

Terug naar “Alternatieve therapieën”