Het is normaal dat het nu niet zo vlot meer gaat, maar toch wil ik dat graag.
Ene moment kan ik het prima accepteren het andere moment denk ik grrrrr, kon ik maar...
Maarja dat zit er voorlopig niet in.
Ik kan in elk geval dagelijks naar stal, een andere als eerst en hoef ik niks te doen alles word daar gedaan.
Enige waar nu wat hulp nodig is is binnen zetten maar dat is enkel wandelen en daar wordt ik niet slechter van.
Het vergt wel meer slaap om elke dag te kunnen maar het lukt, dat is heel wat en voelt bijna normaal.
Verwend heet dat, en ik moet zeer regelmatig even zeggen tegen mezelf:
Aanstaande 20 september ben je PAS 2 jaar bezig met iets wat al 8 jaar de boel terroriseert van binnen.
Wees blij met je progressie en geniet nou gewoon van wat je weer kan, en kijk niet te ver vooruit.
Als ik dat tegen mezelf zeg ben ik ook wel weer heel blij dat dit gelukt is, en dat ik weer aardig onbelemmert dingen kan doen zonder ellende.
Mijn grote vriend Tramadol werkt daar ook fijn aan mee, nog steeds 50 mg retard 1x daags.
Verder is dinsdag de DMSO binnen gekomen, ik heb 99.8 procent pure besteld via ebay.
Ik neem nu 4 capsules ongeveer 3/4 gevuld per dag, het is echt enorm smerig daarom via capsules.
Dan denk je kan dat? Uhhh als je erg snel bent wel.

Dus glas drinken erbij, dmso in de capsule, heel snel sluiten en doorslikken.

Ik heb nu dus een rug die los komt en algemeen heb ik een soepeler lichaam.
Mijn spieren zijn meer ontspannen wat best maf voelt, verder zou het dit doen:
http://www.apotheek.nl/medicijnen/dmso# ... uik-ik-het
Dat leek mij het proberen waard en DMSO is niet zo duur, een halve liter voor 25 euro.
Ongeveer een theelepel per dag is wat nodig is, wel voorzichtig zijn want het kan ontgiftingsreacties geven.
Mensen die slecht reageren op sulfaten, dit bevat/is sulfaat dus beetje opletten.

Lief dat je reageerde.